Cachet heeft mijn foto gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die andere
Want had wel een neppe gestuurd aan cachet maar die gaat gewoon kut om met privégegevens had mijn nummer ook aan jack gegeven
lol naam noemen en zeggen dat iemand slecht met privé gegevens om gaat maar okéquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die andere
Want had wel een neppe gestuurd aan cachet maar die gaat gewoon kut om met privégegevens had mijn nummer ook aan jack gegeven
raar dan heb ik misschien de verkeerde aan cachet gestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
lol naam noemen en zeggen dat iemand slecht met privé gegevens om gaat maar oké
Nee geen duckface foto
je vraagt er zelf om en je bent zelf een neukfoutquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen jou ja
Niet tegen die andere neukfouten die agressief tegen me doen om niks
Fokkie is boos op mij hequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had beloofd er op te letten vannacht
ja ze had die doorgestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
raar dan heb ik misschien de verkeerde aan cachet gestuurd
die had ze toch aan jou doorgestuurd ook
weet niet meer
misschien was hij niet meer helderquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had beloofd er op te letten vannacht
je bent gewoon triestquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
Weet niet waarom post hij niet.
Zou de kinderboerderij hem dwarszitten.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was hij niet meer helder
maar dat is hij sowieso niet zo vaak heb ik het ideequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was hij niet meer helder
ja, of was dat nog steeds die kuttroll van elan om die sollicitatiequote:
Hoi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
Enge man in de bus kijkt me aan. Gadver
sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat is hij sowieso niet zo vaak heb ik het idee
[..]
ja, of was dat nog steeds die kuttroll van elan om die sollicitatie
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
sinds wanneer ben jij een getinte man van rond de 50?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |