En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel een meet voor tussen Etsu, Knut en xcachet
Jij bent partijdig, dus nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
Sowieso lijkt me een meet wel apart. Ook al spreek je elkaar wel elke dag, lijkt het me toch awkward om elkaar ineens in het echt te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Helemaal als je partner met mensen staat te lullen die je niet eens kent en die van een heel ander subforum afkomstig zijn dan waar jij post.
Jammerquote:
En ik om erbij te zitten met een grote bak popcornquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
VIquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu en vbl? Die jongen is op zijn 14e in een kapperszaak gaan werken !!
maak er maar opa vanquote:
wat vervelendsquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
wat is lekkere drank?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
Die konkopizza is hier al maanden uit assortiment had je m nog liggen of waquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik straks hele dikke ruften ga laten weten jullie waarom
welke vraagquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
kan die vraag ook aan de ex-vriendjes van etsu vragen maar daar heb ik geen contact mee
ben je een wijf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
oh ik drink nooit fantaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |