weer ontslag genomen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
Als ik heb gewerkt ruikt mijn haar altijd naar Subway. Zo vies![]()
Over twee weken niet meer
hoezo metro?quote:
je hebt alleen sub van de dag en dat is vandaag bmt met ham salami en pepperoniquote:
jij bent nog dommerquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn grapje niet snappen
Jij bent echt dom
doe normaal elan ik ben ook altijd aardig tegen jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn grapje niet snappen
Jij bent echt dom
oh zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
subway metro
hahahahahhaha xd Ik ben echt hilarisch
dat is t probleemquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal elan ik ben ook altijd aardig tegen jou
jii hebt geld tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
weer ontslag genomen?
hoe kunnen we onze bruiloft betalen dan
zo bedoelde ik het niet. Maar misschien is het beter als we vrienden blijvenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap al waar dit heen gaat
ik verbreek onze verloving
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 19:29:32 ]
Je bent een valse nicht die projecteert ik ga verder niet in op dit soort belachelijke aantijgingen maar als we eventjes tien posts teruglezen kan iedereen lezen wie er vandaag weer begon met vervelend doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is t probleem
elan kan niet normaal doen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]mooiboiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen(she/her)
Mijn ballen zijn zo gerimpeld dat je direct je poot breekt dus breng die shit a zemmel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik schop in je ballen en dan kan je 20 jaar niet meer lopen
weet waar je aan begint
[..]ruim je kast eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen
Oh.
hoezoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Maar misschien is het beter als we vrienden blijven
[..]je moet je scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossenblablaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent een valse nicht die projecteert ik ga verder niet in op dit soort belachelijke aantijgingen maar als we eventjes tien posts teruglezen kan iedereen lezen wie er vandaag weer begon met vervelend doen.
Jij weer zoals gewoonlijk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn zo gerimpeld dat je direct je poot breekt dus breng die shit a zemmel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |