lag in de vriezer, dno hoelangquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die konkopizza is hier al maanden uit assortiment had je m nog liggen of wa
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar hou wel van zoet bier vind ik ook niks
goldstrikequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
goldstrike keertje lopen shotten op een feestje
moest toen nog heel stuk naar huis fietsen op onverlichte wegen
elanspermaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
Etsu wat drink jij dan haal ik dat morgen gelijk bij de Mitra
gingen we dat doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu weet ik zeker dat wij nooit gaan zoenen etsu
ik twijfelde nog of het mogelijk was ja.quote:
ik wil best even paar dagen voordat we gaan meeten, stoppen en dan met je zoenenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik twijfelde nog of het mogelijk was ja.
Alsof je anders alleen zou gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
ik ga zaterdag stappen in amsterdam
wie wil mee?
ik denk niet dat je vrienden dat zo gezellig gaan vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken zie ik
ik zie je om 21:00 op amsterdam CS
denken dat FOK!kers vrienden hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk niet dat je vrienden dat zo gezellig gaan vinden
geen interesse in gaybars denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in groningen woont, gaan we wel uit he?ken wel paar leuke, goedkope kroegen.
Goedkoop ??quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in groningen woont, gaan we wel uit he?ken wel paar leuke, goedkope kroegen.
Dan ben je dichtbij mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
ik ga zaterdag stappen in amsterdam
wie wil mee?
in plastic bekertjes zekerquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
13 bier voor 10 euro vind ik anders goedkoop
of 1 euro voor een shot tequila
quote:
Perron is baasquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
rotterdam is nog ergerdaar kost alles 3 euro voor een glas bier.
Vind rotterdam best goedkoop in verhoudng met amsterdamquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
rotterdam is nog ergerdaar kost alles 3 euro voor een glas bier.
plastic glazenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]gewoon plastic glazen
wel heineken, maar goed. alcohol is alcohol en later boeit het je niet zoveel. toch nog een leuk avondje gehad voor 20 euro ipv 60 euro in amsterdam of utrecht
Kokomo is voor 01:00 gratis tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
en groningen vraagt nergens entreegeld, behalve kokomo (pauperclub). in amsterdam en rotterdam is dat overal zo
plastic bekertjes dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent toch plastic
je kent toch glas
glas is dan van plastic
groetjessss
tering jij bent echt domquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent toch plastic
je kent toch glas
glas is dan van plastic
groetjessss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |