SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
De tweede duhquote:
Scar kan er best mee door, maar in de Engelse versie zijn de stemmen nog een stuk genialer. Jeremy Irons als Scar/Takaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse versie van die film ook best goed gedaan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier keiharde regen en hagel
Hoor mijn muziek nauwelijks meer
Ja gaat helemaal los hier man. Komt er zo bij te liggen als Arnhem van de weekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen druppel, slechts extreem benauwd.
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan op een relaxed ritme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.
mind is blownquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.
Je vindt hem er dom uitzien ??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Jij bent slimmer dan mensen misschien zouden denken
Dit is een zeer dubieus compliment. Ik ga maar van het goede uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Ik vind het wel grappig. Dat ventje dat toen jonge Simba deed zal nu wel een leuk trucje hebben op feesten en partijen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scar kan er best mee door, maar in de Engelse versie zijn de stemmen nog een stuk genialer. Jeremy Irons als Scar/Taka
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Want Mortaxx weet hoe het zit en ik vind dat hij daar eens over op moet houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert
Dat was ook echt zo'n bijdehand jochiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Dat ventje dat toen jonge Simba deed zal nu wel een leuk trucje hebben op feesten en partijen.
http://www.rainymood.com/quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Testen ze ook op motivatie? Want ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat LR z'n studie verwaarloost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.
Geen Oostblok anekdotes ?? aOostblokquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.
Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen Oostblok anekdotes ?? aOostblok
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Testen ze ook op motivatie? Want ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat LR z'n studie verwaarloost.
Van jou. Vooral over hoerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.
xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
De Mol*quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je moeder niet gezien xd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol*
Beetje respectvoller omgaan met mijn helden
Dit verzin je ter plekkequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Dit gelooft echt niemandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Kloptquote:
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van Etsu hoort nog wel eens 'Paxcon is een vorm van terreur'
Nu klopt hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt
Kamer staat bijna leeg, je kan afscheid nemen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb daar zoveel mooie herinneringen.
Ja. Ook palendansvereniging?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Nou zeg toch maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??
Dat wil hij niet weten hoor....
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Neee, dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou zeg toch maar
*tromgeroffel*
Het is ook niet zo, maar ik houd me cool tegenover Mortaxx zijn stoere online alter-ego.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voeten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx en ik lijken het weer eens als enige droog te houden
#Haagseleef
jammer voor je lrquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Hier is het vooralsnog ook nog lekker droog
Ja, zeker.quote:
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
Wat is jouw account?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen druppel, slechts extreem benauwd.
wow wie ben jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
[..]
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.
Niet dat de JCS zoveel boeitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
Ohjeequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel voorgesteld
GC / [GRTD #4571] SNOW TOPIC
[..]
Heb ik niet
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
Maak danquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.
Hoe moet een mens dat weten
Ik las metquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschien is het Fylax.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak dan
[..]![]()
Maar heel veel vragen weet ik echt nietJe moet ook wel van echt alles wat weten :s
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
of was dat niet die partij
nou ja boeie
Yolo. Nog wat leuks op het programma?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
fuck alles iedereen ik heb weeken i dont care anymore blabla
quote:
Nee, want ik kon z'n fotootje zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het Fylax.
[..]
Misschien
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkers
maar
[..]
Yolo. Nog wat leuks op het programma?
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.quote:
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.
logica uhu
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stond
nee helemaal niks saai he
al mijn 'vrienden' die wel eens wat van zich laten horen proberen te bereiken maar ziet er weer uit dat ik niks doe
jij wel?
Dat wel, ben benieuwd naar de spelers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
oke leuk hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.
[..]
[..]
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
Bang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehouden
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ook.
ik ga wel even voor vakantie kijken
gewoon binnen zitten lekker rustig aan niks doen en geen interpunctie gebruiken want dat kost te veel moeitequote:
Dat zit er dik in. Maar ja, dat was vorige keer ook zo. Zowel PEC als Ajax is flink verzwakt vergeleken met toen. Wordt volgens mij best een leuke wedstrijd.quote:
ja ik weet niet of ik dat durfquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is Riga wel wat klein voor 2 weken ook. Hadden jullie mogelijk willen doortrekken door de Baltische staten?
[..]
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.
Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word niet weer 5-1 hoor.
Anders is het echt
Ajax verzwakt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Maar ja, dat was vorige keer ook zo. Zowel PEC als Ajax is flink verzwakt vergeleken met toen. Wordt volgens mij best een leuke wedstrijd.
Die 5-1 of subtiele verwijzingen daarnaar ga ik voor de rest van mijn leven moeten aanhoren.quote:
We zijn Siem kwijtquote:
Ik zit ook binnen te chillen. Maar toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon binnen zitten lekker rustig aan niks doen en geen interpunctie gebruiken want dat kost te veel moeite
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.quote:
ik heb zes dagen gewerkt 37 uur ik ben dood en heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn Siem kwijt
[..]
Ik zit ook binnen te chillen. Maar toch.
Hoofdpijn van de warmte.
PEC heeft sowieso maar één keer met 5-1 gewonnen van een Eredivisieploeg volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC wint met 5-1
hahaha dat kan nooit
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.
Pfoe. Sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zes dagen gewerkt 37 uur ik ben dood en heb hoofdpijn
De Jong kan er geen kut van, blij dat hij niet mee doet. Bojan was ook niks vorig jaar. En Blind en Cillessen missen we, maar nu wel betere aanval.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.
Ron Jansgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.
Ik heb overigens een gepassioneerde hekel aan Ron Jans.
Oh, waar doet hij dat? Niet als jij-bak bedoelt trouwens, maar ik vind het sowieso vermoeiend dat iedereen maar blijft zeuren dat de JC-schaal niets voorstelt terwijl Ajax en PEC hem dolgraag zouden willen winnen. Het is gewoon indekken voor als je verliest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.
Pleb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha. Daardoor zijn we juist beter geworden
De Jong kwam zwaar tekort voor Ajax. Mist elke techniek en het enige wat hij doet is wijzen dat die andere druk moeten zetten, want meneer de Jong voelt zichzelf daar te groot voor. Laat ook elke bal van zijn voet stuiteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pleb.
De Jong was te goed voor Ajax. Je zag aan alles dat zijn medespelers hem niet bij konden houden qua denkvermogen en positionering. Van die mongooltjes als van Rhijn hebben we er al voldoende.
Dit soort teksten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, waar doet hij dat? Niet als jij-bak bedoelt trouwens, maar ik vind het sowieso vermoeiend dat iedereen maar blijft zeuren dat de JC-schaal niets voorstelt terwijl Ajax en PEC hem dolgraag zouden willen winnen. Het is gewoon indekken voor als je verliest.
Ik ben trouwens enorm fan van Jans. Al sinds zijn Groningen-tijd. Wat een baas.
quote:"Voor ons is dit een heel mooie prijs", sprak Van Polen vrijdag. "Als speler van PEC kom je niet vaak in de positie om prijzen te pakken. Als die zich dan voordoet, moet je ervoor gaan ook."
Jans dacht er iets anders over. "Zonder de Johan Cruijff Schaal naar beneden te halen en Bram boos te maken, vind ik de wedstrijd tegen FC Utrecht belangrijker."
Echt? Wat een theatraal weinig oprecht mannetje is dat.quote:
El Ghaziquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
Maar ik las dat er morgen iemand debuteert bij Ajax dus die zal wel weer de drie beslissende goals maken in tien minuten.
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Dat is niet erg. Iedereen is dat op een punt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong kwam zwaar tekort voor Ajax. Mist elke techniek en het enige wat hij doet is wijzen dat die andere druk moeten zetten, want meneer de Jong voelt zichzelf daar te groot voor. Laat ook elke bal van zijn voet stuiteren.
Mja, mja. Het is eerder realistisch denk ik - punten tegen Utrecht kunnen aan het eind van de rit een stuk waardevoller zijn dan die schaal. Maar ik weet ook dat Jans door het dolle gaat als hij wint, misschien beetje stoerdoenerij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort teksten.
[..]
[..]
Echt? Wat een theatraal weinig oprecht mannetje is dat.
Ok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Dat is niet erg. Iedereen is dat op een punt.
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC over paar weken ook Europees, genieten zeg
Tegen een geplaatst team.quote:
Vanuit PEC bezien is het spelen voor de JCS inderdaad iets bijzonders. Ondanks dat het geen grootse prijs is. Normaal gesproken gaan ze deze wedstrijd voorlopig even niet meemaken. Ajax kijkt daar anders tegenaan. Die houden het diplomatiek vaak op 'het is een prijs, dus die willen we winnen' om vervolgens wat jongens uit te proberen in het veld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vanuit PEC bezien is het spelen voor de JCS inderdaad iets bijzonders. Ondanks dat het geen grootse prijs is. Normaal gesproken gaan ze deze wedstrijd voorlopig even niet meemaken. Ajax kijkt daar anders tegenaan. Die houden het diplomatiek vaak op 'het is een prijs, dus die willen we winnen' om vervolgens wat jongens uit te proberen in het veld.
En omdat je als topclub gewoon elke prijs moet winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC moet sowieso voor de winst gaan. In de competitie kunnen ze het later altijd nog goedmaken.
Beide volledig eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat je als topclub gewoon elke prijs moet winnen.
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee jij bent het licht op dit feestje
Nee. Duur grapje, geen zin om weer de hele dag in de bus te zitten, sowieso niemand om mee te gaan. En het wordt toch niet zo mooi als de vorige keer.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Duur grapje, geen zin om weer de hele dag in de bus te zitten, sowieso niemand om mee te gaan. En het wordt toch niet zo mooi als de vorige keer.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjes![]()
ja hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjes![]()
Wellicht komt mijn interpretatie van de afgelopen 4 edities. Ajax verloor daarin 3x. De keer waarin Ajax wel won, tegen AZ vorig jaar (wnv), speelde het in mijn ogen op de sterkst mogelijke opstelling. Als ik de opstelling van de edities daarvoor bekijk dan denk ik dat op enkele posities geëxperimenteerd werd. Zowel onder Jol als onder De Boer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.
hoi appelenquote:
Had mij wel leuk geleken, maar we hadden geen budget voor twee weken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is Riga wel wat klein voor 2 weken ook. Hadden jullie mogelijk willen doortrekken door de Baltische staten?
[..]
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
hoi ik ben zojuist doorweekt
ging even naar de winkel fietsen en was redelijk droog toen ik wegging en toen was ik net het dorp uit en toen ging het opeens stormen
en in de jumbo stond iedereen te wachten en ik kwam daar doorweekt binnenlopen en ze bleven daar gewoon wachten en dit was mijn verhaal ik hoop dat jullie er van genoten hebben iemand nog vragen of opmerkingen?
jij houdt het wel vaker droog hèquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Ik heb een uurtje buiten gefietst en het droog gehouden.
Jouw matras zelden xd xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij houdt het wel vaker droog hè
hahahahahhahahaha xd
coke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je wel genoten van het witte goud?
xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw matras zelden xd xd
Ik heb een paar flinke teugen genomen voordat ik begon met tegen de polderwind in beuken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je wel genoten van het witte goud?
dat zendt mijn tv niet uitquote:
Ik Vertrekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zendt mijn tv niet uit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gornik Zabrze, die moet je kunnen hebben.
Ik heb het idee dat dat bandje steeds herhaald wordt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Funny Videos met Hansie Hansie
Laatste pretpark waar ik ben geweest is Bobbejaanland, toen een rondje in die Fly Away gedaan.quote:
sup sup?quote:
Stefan12345quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is jouw slimste mens account?
Hoezo straks minder?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwaar verveeld, hele dag alhopelijk straks minder
met jou"?
Ah herkenbaar man, kut is dat jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo straks minder?
Ja gaat wel lekker, pijnlijke smoel, verstandskies komt weer door![]()
Sowieso dat ik nu deze keer hem n iet eruit laat halen, niet weer die drama
Pff. kleffie en beffie dus alquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah herkenbaar man, kut is dat ja
Nou ze is straks vrij van werk dus
quote:
Hoi jepser XDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha ik weet je naam
hoi stefan
snaochat nietquote:
dit zeggen tegen een meisjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
snaochat niet
snapchat wel, maar daar doe ik niks mee, kut app
Ik was al aan het editten jeetje. Stommerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
snaochat niet
snapchat wel, maar daar doe ik niks mee, kut app
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche appquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al aan het editten jeetje. Stommerd.
ehm over paar minuten welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi jepser XD
Heb jij verstand van Spotnet?
Hij doet het nietquote:
waar denk jij nou weer aan :squote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche app
EN dan?quote:
Weerloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche app
Watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weerloos.Al word ik op zeer korte termijn al voor de 7e keer 16, dat maakt mij nog niet weerloos.
Geen Ronaldo helaas tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
Vanavond wel een leuke wedstrijd. Man United - Real
Hoelaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
United laat goeie dingen zien in de voorbereidingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
Oke vooruit, stuur ze maar danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weerloos.Al word ik op zeer korte termijn al voor de 7e keer 16, dat maakt mij nog niet weerloos.
Sunnyweb ofzoquote:
Ooh, weet nog niet of ik ga kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
22:00. En Ronaldo doet niet mee inderdaad.
Wattan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it
keek vanochtend op voetbalwedden die mensen zijn gek
Jij wil liever door het leven gaan als eeuwige puber?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet toegeven dat ik de leeftijd van 22 bereik. #crisis
die lui betten echt op alles die begonnen in australie gingen naar de meest louche competitiesquote:
Uhu, en daarna vol op de friendliesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die lui betten echt op alles die begonnen in australie gingen naar de meest louche competities
2e divisie tsjechiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, en daarna vol op de friendlies
Nu is het te laat Fokkiequote:
Eigenlijk niet. Dan ben je ook nog zo onwetend. Doe dan dan maar forever 20/21.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil liever door het leven gaan als eeuwige puber?
Zit daar ook zo`n gast. Die speelt dan ook serieus met 1k dat soort aidswedstrijdenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmm
ik ga even kijken. stuur je wel een dm
Onsterfelijkheid lijkt me echt heel erg kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dan ben je ook nog zo onwetend. Doe dan dan maar forever 20/21.
Maar dan moet onsterfelijkheid wel heel snel uitgevonden worden.
twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Sterfelijkheid is ook kutquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid lijkt me echt heel erg kut.
Godverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die hashtagtwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die hashtagtwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Nee dankje. Ik krijg ze wel gratis. Ooitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie wil je foto's van flips kopen?
komt omdat je sterfelijk bent. denk dat wanneer je onsterfelijk bent een hele andere kijk op het leven krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook. Vooral omdat je eigenlijk continu van omgeving moet wisselen om niet op te vallen. Je zal je nooit aan een persoon kunnen hechten die sterfelijk is. Etc. Etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
60-80-100 jaar vind ik in ieder geval te weinig.quote:
Roekelozer worden. Je kan toch niet doodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt omdat je sterfelijk bent. denk dat wanneer je onsterfelijk bent een hele andere kijk op het leven krijgt.
Ik zou er na m'n 40e wel genoeg van hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60-80-100 jaar vind ik in ieder geval te weinig.
Misschien als je langer zou leven dat sterfelijkheid minder kut is
Iedereen van wie je houdt gaat dood. En jij blijft altijd jong.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook. Vooral omdat je eigenlijk continu van omgeving moet wisselen om niet op te vallen. Je zal je nooit aan een persoon kunnen hechten die sterfelijk is. Etc. Etc.
Daaromquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Anderzijds maak je wel veel dingen mee, en je kan bizar veel kennis opdoen.
Kan nu ook. Maar in de regel verdoen we onze tijd in de schaarse tijd die we hebben met nutteloze zakenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Maar wat kan je allemaal met die kennis doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Gebruiken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat kan je allemaal met die kennis doen?
Als je onsterfelijk bent gewoon denken "Ah nog meer tijd om te FOK!ken"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan nu ook. Maar in de regel verdoen we onze tijd in de schaarse tijd die we hebben met nutteloze zaken
Niet achter het doel hebben gestaan bij de gladiatorengevechten in de oudheidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je onsterfelijk bent gewoon denken "Ah nog meer tijd om te FOK!ken"
En dan maak je topics over dat je achter het doel stond
Ons teveel aan series-probleem is dan wel opgelostquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je onsterfelijk bent gewoon denken "Ah nog meer tijd om te FOK!ken"
En dan maak je topics over dat je achter het doel stond
In de baan van het kruis van Jezusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet achter het doel hebben gestaan bij de gladiatorengevechten in de oudheid
Ik ga dan sowieso zelf series makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ons teveel aan series-probleem is dan wel opgelost
Gewoon jaartje of 40-45 besteden aan series kijken
Vetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dan sowieso zelf series maken
wil ik sowieso doen
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen van wie je houdt gaat dood. En jij blijft altijd jong.
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan nu ook. Maar in de regel verdoen we onze tijd in de schaarse tijd die we hebben met nutteloze zaken
Delen. Wie weet kun je juist omdat je alle tijd hebt om je kennis te vergroten, bepaalde zaken ontwikkelen. Medicijnen voor bepaalde ziektes, zaken die te maken hebben met de ruimte/buitenaards leven, andere zaken in de wetenschap.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat kan je allemaal met die kennis doen?
Dat lukt niet in Nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje series zoals Fargo of Breaking Bad
Maar wat maakt het allemaal uit als je toch niet dood gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
Delen. Wie weet kun je juist omdat je alle tijd hebt om je kennis te vergroten, bepaalde zaken ontwikkelen. Medicijnen voor bepaalde ziektes, zaken die te maken hebben met de ruimte/buitenaards leven, andere zaken in de wetenschap.
Moet je ook maar net intelligent en ambitieus genoeg voor zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat dus.Dat lijkt me niets.
Vooral niet als ze oud worden en de daarbij behorende kwaaltjes krijgen.
[..]
Delen. Wie weet kun je juist omdat je alle tijd hebt om je kennis te vergroten, bepaalde zaken ontwikkelen. Medicijnen voor bepaalde ziektes, zaken die te maken hebben met de ruimte/buitenaards leven, andere zaken in de wetenschap.
Weet niet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7 dagen non stop films, series, voetbal kijken en gamen
In Nederland zijn ook wel goede series gemaakt hoor. Penoza en Overspel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lukt niet in Nederland.
Kan je beter a la Brugklas of Spangas
Gewoon pizza's, frituur, afhalen en bestellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet wat ik ga doen.
In ieder geval niet koken
Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wat maakt het allemaal uit als je toch niet dood gaat.
Elke dag iets anders bestellen niet danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon pizza's, frituur, afhalen en bestellen.
Leven
lijkt me wel, elke dag hetzelfde eten is saaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke dag iets anders bestellen niet dan
ik zal maar niet mijn extreme ideeën uitleggen,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.
Dat dit overigens uit mijn mond komt.Stiekem zou ik een bepaalde epidemie of een wereldoorlog niet erg vinden om het aantal inwoners op aarde beetje recht te trekken.
Dat is natuurlijk ook maar weer de vraag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook maar net intelligent en ambitieus genoeg voor zijn.
kan ik normaal ook welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle vrijheid en je kan doen waar je zin in hebt
Jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal maar niet mijn extreme ideeën uitleggen,
Ik zou sowieso te lui zijn en ben ook niet slim genoeg om het medicijn tegen aids te bedenken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar weer de vraag.
heb je geen matties die je kan uitnodigen dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ik normaal ook wel
alleen word ik nu eenzaam
Anders wordt het een kuttopicquote:
geen zin inquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
heb je geen matties die je kan uitnodigen dan?
geen zin in hunquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar als je eenzaam voelt is dat wel een oplossing
jawelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al jaar niet gezien je vrienden?
Hoeft natuurlijk niet per se aids of kanker te zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso te lui zijn en ben ook niet slim genoeg om het medicijn tegen aids te bedenken.
Okie.quote:[..]
Anders wordt het een kuttopic
jammer man, niemand anders om mee om te gaan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
maar al een jaar geen zin in hun
Medicijn tegen verkoudheid is ook voldoendequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet per se aids of kanker te zijn.
Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.
Dat dit overigens uit mijn mond komt.Stiekem zou ik een bepaalde epidemie of een wereldoorlog niet erg vinden om het aantal inwoners op aarde beetje recht te trekken.
Elke dag Rijst, kip, pesto. Je nieuwe expertise.quote:
nee in 99% van mensen geen zin meer tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer man, niemand anders om mee om te gaan ?
lijkt me saai om voor mezelf te kokenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Elke dag Rijst, kip, pesto. Je nieuwe expertise.
Dan maar op zoek naar die 1% waar je nog wel zin in hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in 99% van mensen geen zin meer toch
kutautistleef
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan maar op zoek naar die 1% waar je nog wel zin in hebt
Of zijn wij dat op FOK!
nee maar wel makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |