Ik heb het nummer van je hond niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachet en ik zijn nu aan het JUICHEN
van de week nog tegenover aan de gracht gezetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Ken je Il Pozzo WP? bij oude gracht dat italiaanse restaurant
Oh, dat is jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van je hond niet.
Nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van de week nog tegenover aan de gracht gezeten
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Homebutton 2x achter elkaar indrukken en dan safari naar boven vegen
Ik hoef jou sowieso niet te bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
Hoi Edsoequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
iiCk d8 dt wy friendzz warequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoef jou sowieso niet te bereiken
en heb ook liever niet dat jij mij kan bereiken![]()
wow ik zie mijn uiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
En je bent al vies dik, Jezus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur mij ook even wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:S ben je n beetje boos dat ik hetero ben en op vrouwen val?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat jij nog moet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |