SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Groningen nietquote:
quote:
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk de trein naar Grunn pakken en bij Moirapoly op bezoek.
Als ze klaar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
hoezo een supersof ik ben geen voorwerp ;s
Mooi. Stuur maar op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.
[..]
Als ze klaar zijn.
Hé jochie. Ik niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
ik met de vriendin van VAquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
Toto denkt is wegwerpartikelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
hoezo een supersof ik ben geen voorwerp ;s
Kom maar halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi. Stuur maar op.
[..]
Hé jochie. Ik niet.
ik niet manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Afspreken met Fylaquote:
Ben je ooit hier geweest dan?quote:
toto stommerdquote:
Maar uhm, je gaat naar festival als je sociale angsten hebt?quote:
hoezo je bent net 15 wat doe je daarquote:
Ben wel benieuwd ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uhm, je gaat naar festival als je sociale angsten hebt?
Spice Girlsquote:
Jup, ga 't toch maar proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie smaak. Ik zou bijna ook nog een selfie voor jou maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spice Girls
Backstreet Boys
Was het teveel voor je?quote:
is goeie muziek morgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo je bent net 15 wat doe je daar
Grote stap danquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.quote:
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.quote:
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.
Nog niet echt boy.quote:
heeft hij dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En ik kon Fokkie's borsthaar goed bekijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.
[..]
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.
[..]
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.
Kon ik heppie toch even wat intiemer bekijken zonder dat het opviel
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou een festival een stuk enger vinden dan de supermarkt.. maar goed
Tsssk. Geen hamburger voor jou.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, kan niet handelen.
[..]
Hallo Tsjok.
Monogod had enorme nachtdienst gedraaid, maar alsnog wilde hij komen om de Stadspark te checken, wat is hij toch toegewijd aan FOK! meetsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.
[..]
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.
[..]
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.
Kon ik heppie toch even wat intiemer bekijken zonder dat het opviel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |