Ben jij je klik met de realiteit verloren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan ik weggaan als jij de uitgang blokkeert met je dikke reet
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hemquote:
Nee dat is Hep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wakkert bij iedereen een brandend verlangen aan?
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tssswaar hing je uit dan
Liep vooral bij Hoog Catharijne en Oude Gracht en zo
Ik heb geen rood bolletje bovenin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
etsu welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen rood bolletje bovenin.
Ah, om half 6 was ik ook vlakbij centraal, bij de kruidvat daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopen
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Oscarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Breek me de bek niet open.quote:
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
* wietparkiet raadt Fera aan aangifte te doen voor mishandeling
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.
Voor Oscar doe ik allesquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doel
[..]
Voor Oscar doe ik alles
ik chill altijd in de hardebollenstraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenwat een pauperstraat was dat. Dichtbij CS ook dacht ik
Zwaluwstraat wel geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik chill altijd in de hardebollenstraat
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eensch.
Meer pics van Oscar gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |