SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zondag tijdens Ajax ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen heeft de scheids nu ook een verfbusje
Ik denk nu aan hele andere noten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
M`n nootjes smaken naar bloed, lekker hoor
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan hele andere noten.
Hij denkt nu aan een hele andere lip.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij denkt nu aan een hele andere lip.
niks mis meequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
foto's van kinderen in feyenoordshirt, feyenoordlogo's van steen aan de muur etc etcquote:
Ach gun die Downpatiënten ook hun pleziertje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
foto's van kinderen in feyenoordshirt, feyenoordlogo's van steen aan de muur etc etc
en is maar straat verderop
Hoe was het gister? Kwam je Poolse vlam nog voor het eten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Artgod is voor PSV en is fan van The Smiths.
Wat een topgozer.
Art is wel een baasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Artgod is voor PSV en is fan van The Smiths.
Wat een topgozer.
Art Rooijackersquote:
Goeie cabaretierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh die gozert bij de Slimste Mens.
Leuk stukje ook van Daniël Arends
Ken ik niet echt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Maar Ronald Goedemondtgod is de beste cabaretier.
Ik kijk geen Ranking the Stars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken ik niet echt.
Die relnicht die bij Ranking the stars zit vind ik ook leuk
BNN heeft wel leuke programmas opzichquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk geen Ranking the Stars.
Kijk sowieso bijna geen TV.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BNN heeft wel leuke programmas opzich
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever series en films op Netflixhemel.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever series en films op Netflixhemel.
Die download je dan gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Al mis je dan wel alle nieuwe films en series die nog niet op Netflix staan.
Ja maar je kan niet alles kijken.quote:
Lees niet zoveel meer als vroeger, alleen laatst boekjes gelezen van Kieft en Zlatan. En ben ook nog bezig in de GoT boekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet alles kijken.![]()
En als ik teveel dingen kijk lees ik weer te weinig boeken, en dat wil ik ook
Die Vi Boekjes zijn zo kutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees niet zoveel meer als vroeger, alleen laatst boekjes gelezen van Kieft en Zlatan. En ben ook nog bezig in de GoT boeken.
Maar alles kijken kan best hoor, moet je alleen voor de rest geen leven hebben
Ja af en toe is het wel hersenloos vermaak ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
Lettertype 20 en gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
Boek van Lowietje niet gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja af en toe is het wel hersenloos vermaak ja.
Gijpie heb ik wel gelezen.
En ik heb boek van van Gaal-god ook in huis
wie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer een wereldgoal gewoon.
Zo kut voetbal en toch 2 prachtgoals
http://alletvseries.com/50-nieuwe-series-seizoen-2013-2014/quote:
Heb sowieso nog wel paar series om te kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://alletvseries.com/50-nieuwe-series-seizoen-2013-2014/
Voor als je nog nieuwe series zoekt
Crisis lijkt me goeie seriequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb sowieso nog wel paar series om te kijken.
Fargo nu mee bezig, nog SoA, Vikings, the Shield, Weeds.
Helleuquote:
Staan echt goeie series tussenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek nog goede maffiaserie, beetje zoals Sopranos.
Wel goed hoorquote:
Teveel keuzes zijn ook niet goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan echt goeie series tussen
Waarom is het aanbod zo ziekelijk groot dat je niet kan kiezen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel keuzes zijn ook niet goed
Hannibal is toch een goede serie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben ook aan paar series begonnen zoals Hostages en Hannibal, maar daar stop je op een gegeven moment dan weer mee
Jahoor geef maar nog meer keuzemogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Kennen jullie de serie Bates Motel? Is nieuw op Netflix gezet en ben wel nieuwsgierig
En dan vinden mensen het gek dat ik elke nacht doorhaal tot 6 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja Bates Motel moet ik ook nog zien
Dagen moeten gewoon 10 keer zo lang worden
1 aflevering gezien, gestopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had Pretty Little Liars ook in mijn lijst gezet ,maar weer niet of ik dat ga kijken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor geef maar nog meer keuzemogelijkheden
Niks mis met een guilty pleasure op zijn tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 aflevering gezien, gestopt.
Al vond ik Gossip Girl best leuk![]()
![]()
Wat is dat voor vaag gedoequote:
Cachet ook al aan het betten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachet en ik zijn nu aan het JUICHEN
Daar ligt het niet aan, maar meer aan de inhoud van de trailerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon geen betere kwaliteit trailer vinden van seizoen 1
Tjaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, maar meer aan de inhoud van de trailer
Ik ga vandaag weer verder met Fargo. Dat is echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TjaIk ben wel nieuwsgierig. Ga nu aflevering 1 kijken
'Martin Freemanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer verder met Fargo. Dat is echt geniaal.
Hahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze vroeg om pools voetbal tips.
Topshow.
Heb je Sherlock ook gezien?quote:
Nope nog niet gezien, staat ook op Netflix dus ga sowieso nog wel checken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Sherlock ook gezien?
Daar is hij ook briljant.
Sowieso 1 van de beste series die ik heb gezien
Die zou ik echt zo snel mogelijk kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien, staat ook op Netflix dus ga sowieso nog wel checken.
Niks mis met een filmpje op zijn tijd, maar series zijn toffer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Je moet eigenlijk ook gewoon een keuze maken of je films kijkt of series gaat volgen
Na alle andere coole dingen die ik nog moet kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou ik echt zo snel mogelijk kijken
Serie's, sowieso.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Je moet eigenlijk ook gewoon een keuze maken of je films kijkt of series gaat volgen
Care. Sherlock eerstquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een filmpje op zijn tijd, maar series zijn toffer.
[..]
Na alle andere coole dingen die ik nog moet kijken
nee hij moest lerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het gister? Kwam je Poolse vlam nog voor het eten?
Ik kreeg dat ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
wtf
ik krijg een quote alert op deze post
KLB / Fronsen voorhoofd
iedereenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
wtf
ik krijg een quote alert op deze post
KLB / Fronsen voorhoofd
Al m`n downloads worden geannuleerdquote:
Why?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
ik krijg steeds minder zin om te fokken
je krijgt toch geen leven hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
weet nietquote:
Gebruik bittorrent dan. Nooit gezeik mee, werkt primaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al m`n downloads worden geannuleerd
Kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
gebruik mobiel ook minder
zit te twijfelen of ik een weekje geen mobiel en laptop ga gebruiken
saai wat moet je danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
gebruik mobiel ook minder
zit te twijfelen of ik een weekje geen mobiel en laptop ga gebruiken
lezenquote:
doe ik wel als mn ouders thuis zijnquote:
quote:
Halve sociale leven gaat via mobiel en laptop anno 2014.quote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Een week zonder telefoon en pc zou ik echt wel mega saai vinden
Ik vergeet standaard de planten water te geven als ik alleen thuis ben. Terecht ook, want het zijn toch kutdingen/quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
want mn moeder smst me elke dag dat ik de planten water moet geven dus heb wel mobiel nodig :'D
Oh never mind, dacht dathet over fok gingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Halve sociale leven gaat via mobiel en laptop anno 2014.
Zou niet weten waarom je dat vrijwillig zou wegdoen
we zullen je missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
Ja daarom smst zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergeet standaard de planten water te geven als ik alleen thuis ben. Terecht ook, want het zijn toch kutdingen/
Hier allemaal kutplanten in huis maar ik zie ze niet eens staan als ik thuis ben. Kijk er toch langsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom smst zemaar ze heeft een kas in de tuin met tomatenplanten en die zijn heel goed aan het groeien dus dan zou ik het verpesten en dat vind ik zielig
nee doe nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
zal ik het gewoon proberen.
dan mag ik een half uurtje op whatsapp na het avond eten. Want voor werk moet ik wel dingen weten enzo
waarom nietquote:
jullie kunnen best zonder mijquote:
jawel hoorquote:
nee ik ga week zonder laptop en mobiel doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Je mag het 2 dagen proberen Sof, langer niet
nee insoquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt teringzoet.
je kan me toch whatsappenquote:
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt teringzoet.
raak :hearteyes:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdIs ook zoet denk ik
Maar het is de hele dag ooit eens na het eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me toch whatsappen
dan antwoord ik na het eten
vlak na het avond etenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is de hele dag ooit eens na het eten.
Ik heb ooit een keer zo'n zoet aardbeiendrankje gedronken met allemaal vieze sliertjes erin. Is best bekend maar dat was echt het walgelijkste wat ik ooit heb gedronken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdIs ook zoet denk ik
Die drankjes met stukjes en sliertjes erin zijn viesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer zo'n zoet aardbeiendrankje gedronken met allemaal vieze sliertjes erin. Is best bekend maar dat was echt het walgelijkste wat ik ooit heb gedronken.
Op karnemelk na dan.
Vertel mij wat, maar er zijn dus blijkbaar mensen die dat teringlekker vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die drankjes met stukjes en sliertjes erin zijn vies
Aloe Vera heet dat ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, maar er zijn dus blijkbaar mensen die dat teringlekker vinden
Godverdomme zo vies. Godverdomme wil ik niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
mijn vader neemt echt nooit zijn telefoon op![]()
straks ben ik dood aan het gaan en zit hij lekker boekje te lezen in de caravan
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
Mijn vader eerst ook. Nooit bereikbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staan
[..]
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dag
Mijn vader heeft nog oude telefoon waarmee je alleen kan bellen, wat hij dus nooit doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader eerst ook. Nooit bereikbaar.
Toen kreeg hij een iPhone en nu is het ding zo ongeveer z'n leven.
omdat de schrijvers er meestal nog wat aan willen verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zijn boeken altijd zo duur jodenzooi
ik had spacepannenkoeken, die waren wel chillquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
Over smerig gesproken:
suikerwater
Moest ik verplicht drinken bij de arts. Man ook zo smerig.
En niet te vergeten: roomboterkoek gebombareerd tot spaceroomboterkoek.
Ik eet nooit meer boterkoeken.
34 pond voor een boek hun zijn echt gek mattiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat de schrijvers er meestal nog wat aan willen verdienen.
en uitgeverij
en boekenwinkel
Hm?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had spacepannenkoeken, die waren wel chill
Zo'n zwaar boek?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
34 pond voor een boek hun zijn echt gek mattie
LittleBrownie vindt dit leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hm?
Volgende keer wilde ik brownies gaan maken.
quote:You’re a donut. You’re awesome, reliable, you CAN be fancy, but you’re usually a chill, no-frills kind of person. The world would be a terrible place without you. Some people might think you’re overrated but they are bigtime idiots. You’re underrated if anything.
Nice.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
En niet te vergeten: roomboterkoek gebombareerd tot spaceroomboterkoek.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)our-personality?bffb What dessert matches your personality?
[..]
Ja dat doet die van mij ook heel vaakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staan
[..]
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dag
nee ik wil er zo graag heenquote:
Je hebt zelf een leuk toetjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)our-personality?bffb What dessert matches your personality?
[..]
Dat is echt zo ziek smerig. Maar ik werd er zo stoned van dat we dat recept bleven herhalen. Even half uurtje afzien en dan heerlijk relaxen.quote:
Hoe gooi je het er koud doorheen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik gooide de wiet altijd koud door de boter. Het maken van wietboter, is dat efficiënt en simpel?
En met efficiënt bedoel ik: werkt het even goed als de wiet er koud doorgooien?
Pff, maatje maakte dat altijd. Maar je gooit alles bij elkaar en zet het dan in de oven zeg maar. Dus dan at je takjes/blaadjes en alles ook gewoon op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe gooi je het er koud doorheen?
You got: Milkshakequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens kun je dan beter wietboter makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pff, maatje maakte dat altijd. Maar je gooit alles bij elkaar en zet het dan in de oven zeg maar. Dus dan at je takjes/blaadjes en alles ook gewoon op.
nou nou nouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
You got: Milkshake
You’re a milkshake. Let’s get this out of the way: Yes, you bring all the boys to the yard. Nobody disputes that. That’s just a simple fact of life. But in addition to that, you’re the kind of person everyone wants around. Even if they already ate a giant burger and fries and feel disgusting, they’re willing to make a sacrifice for you because you’re just that awesome.![]()
![]()
Dat is gewoon zachtjes de boter laten smelten, dan de wiet doorheen mengen en na afloop de boter filteren toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens kun je dan beter wietboter maken
its truequote:
waar hangt dat vanaf danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
zondag misschien naar het strand jaaaaaa
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijdenquote:
je kan ook met andere mensen tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
En anders ga je toch zelf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan ook met andere mensen toch
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geldquote:
Jammerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Klinkt herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Dat is kut inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
ik ga ook geen moeite meer doen hoor, ik vraag zo vaak of mensen wat willen doen en zij nooit aan mij.
download gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
wat een jodenloon hoe ver moet je reizenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Hoever moet je reizen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Wat voor boek zoek jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
Zeker dat coke boek weerquote:
ben je toch te klein voor ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik maak wel nieuwe op mn opleidingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar.
[..]
Dat is kut inderdaad
hoe gaat het met je teen?quote:
wat voor opleiding ga je doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel nieuwe op mn opleiding
Dat mens wil van d'r naam af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga wel casual vacancy lezen die heb ik hier liggen
maar die is vast kut
Zou met trein 14 euro kwijt zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een jodenloon hoe ver moet je reizen
Even youtube checken, maak het nooitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is gewoon zachtjes de boter laten smelten, dan de wiet doorheen mengen en na afloop de boter filteren toch?
quote:
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag weet tegen alle richtlijnen in een stuk hardgelopen dus wel goed denk ik. 3x doodgegaan onderweg in de warmte wel.
Ja ik ook niet. Blowen gaat iets sneller.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even youtube checken, maak het nooit
Je zou een goed stewards bij Ajax zijn.quote:
Ja ik ook, maar zette gewoon door. De afgelopen dagen begin ik een ernstig nachtritme te krijgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig hoor
ik ben niet meer gegaan na het flauw vallenen ben te moe van werk. elke avond in slaap vallen op de bank.
ik maak nu al wel twee avonden achter elkaar een avondwandeling. dat is wel fijn.
dat valt nog best mee tochquote:
Los van het flauw vallen natuurlijk. Met "ik ook" bedoelde ik enkel zelf ook moe te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou een goed stewards bij Ajax zijn.
Dit blijft echt optimaal triest. Zo traag, zo slecht
[..]
Ja ik ook, maar zette gewoon door. De afgelopen dagen begin ik een ernstig nachtritme te krijgen
ik dacht alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van het flauw vallen natuurlijk. Met "ik ook" bedoelde ik enkel zelf ook moe te zijn.
Dat jij het rustiger aandoet begrijp ik volledig. Je zal het al druk genoeg hebben bij het Kruidvatquote:
Tjacka is lastig te peilen behalve dat hij je zal doen rollen over de grond van het lachenquote:
ja morgen laatste dag van de zesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij het rustiger aandoet begrijp ik volledig. Je zal het al druk genoeg hebben bij het Kruidvad
Tja... zwaar en vervelend als het is. Eenmaal in Utrecht kun je het goed gebruiken. En het is uiteindelijk nog altijd beter dan je vakantiedagen op FOK! verspillenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja morgen laatste dag van de zes
een dagje vrij en dan mag ik er weer vijf werken
Jammer dat je het U2 plan nooit hebt kunnen doorzettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
moet nog cadeau regelen voor mijn ouders die allebei 50 worden dit jaar
maar mijn broertjes zijn pauper en hebben geen geld dus moet maar iets alleen doen
Jouw broertjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
maar mijn broertjes zijn pauper en hebben geen geld dus moet maar iets alleen doen
Die gave heeft alleen tong80quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is lastig te peilen behalve dat hij je zal doen rollen over de grond van het lachen
Gewoon toneelstukje opvoeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
Bleek dat dat concert paar jaar geleden wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... zwaar en vervelend als het is. Eenmaal in Utrecht kun je het goed gebruiken. En het is uiteindelijk nog altijd beter dan je vakantiedagen op FOK! verspillen
[..]
Jammer dat je het U2 plan nooit hebt kunnen doorzetten
ja echt hequote:
Ik moest mij inhouden niet hardop te lachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Bleek dat dat concert paar jaar geleden was!!!! stond geen datum bij dat artikel
ik kan niet acterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gave heeft alleen tong80
[..]
Gewoon toneelstukje opvoeren.
ik ga denk ik iets van vakantieveilingen halen ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest mij inhouden niet hardop te lachen![]()
Maar al iets in gedachte, of nog helemaal niks?
Hoe oud zijn je broertjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt he
ik heb al gezegd dat ze moeten nadenken voor iets. maar heb eigenlijk ook geen zin om erachter aan te zitten
ze zien later wel in hoe dom ze zijn
Dan is het juist grappigquote:
Je moet ze juist wel achter hun reet aan zitten,is echt lullig als ze niks hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt he
ik heb al gezegd dat ze moeten nadenken voor iets. maar heb eigenlijk ook geen zin om erachter aan te zitten
ze zien later wel in hoe dom ze zijn
14 en 17quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je broertjes?
[..]
Dan is het juist grappig
Ja dag, dan zeggen zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ze juist wel achter hun reet aan zitten,is echt lullig als ze niks hebben
Die van 17 heeft maar 5 euro?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
moeten ze werrekuh voor dat kk geldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
hij spaart voor computer en werkt nietquote:
nou nouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moeten ze werrekuh voor dat kk geld
Vind je bankrekening het ook leuk?quote:
Ik betaal het pas over 3 weken (wel altijd nadenken van te voren of ik het dan kan missen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je bankrekening het ook leuk?
Ziet eruit als een gigantische boutfilm ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd net echt verprutst met John Carter. Wat een pauperfilm
Hehe oké. Dan nu maar wachten op de postbezorgerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal het pas over 3 weken (wel altijd nadenken van te voren of ik het dan kan missen)En dat kan het prima!
En ik krijg één trui pas eind augustus binnen en de rest rond 4-8 augustus. Heb voor de gein een broek besteld, is met stage lopen ook beter dan rokjes/jurkjes maar ik vind het nooit lekker zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hehe oké. Dan nu maar wachten op de postbezorger
Geen idee wat voor een stage je gaat lopen maar indien een zekere lengte kunnen rokjes en jurkjes toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik krijg één trui pas eind augustus binnen en de rest rond 4-8 augustus. Heb voor de gein een broek besteld, is met stage lopen ook beter dan rokjes/jurkjes maar ik vind het nooit lekker zitten
Ik ga opleiding zorg & welzijn doen en ik wil met licht gehandicapten of bejaarden stage lopen maar als ik moet schoonmaken bijv. dan vind ik een broek wel fijner om aan te hebben (met bukken enz)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een stage je gaat lopen maar indien een zekere lengte kunnen rokjes en jurkjes toch gewoon?
Tijdens het schoonmaken doe je toch gewoon zoiets aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga opleiding zorg & welzijn doen en ik wil met licht gehandicapten of bejaarden stage lopen maar als ik moet schoonmaken bijv. dan vind ik een broek wel fijner om aan te hebben (met bukken enz)
ook leuk voor die bejaarden daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het schoonmaken doe je toch gewoon zoiets aan?
[ afbeelding ]
Maar wel begrijpelijk inderdaad.
Ze zien me aankomen op stage..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de mannelijke bejaarden wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ook leuk voor die bejaarden daar
En dan bukken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen ze toch net als opa Flodder af en toe met zo'n stopbord op die billen slaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de mannelijke bejaarden wel ja
Al krijgen die hem toch niet meer omhoog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch net als opa Flodder af en toe met zo'n stopbord op die billen slaan.
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil qua stage
moet ook nog stage regelen voor volgend jaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil qua stage
Serieus daarvoor? De was doen is één van de chillste dingen in het huishoudenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.
Ik niet, mag ik niet eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet ook nog stage regelen voor volgend jaar
Mwah, doe maar niet. Dan hoef ik het enige klusje dat ik in mijn leven nog moet doen ook niet meer te doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus daarvoor? De was doen is één van de chillste dingen in het huishouden
Eigenlijk het enige chille, rest vind ik maar matig om te doen
Als je dat niet kan dan is er toch wel wat mis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.
Waar staat dat ik het niet kan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat niet kan dan is er toch wel wat mis.
Wij moeten gewoon zelf zoeken, en dan solliciteren enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet, mag ik niet eensAch blij toe.. Ik krijg anders toch kut plekken omdat ik overal een nee te horen krijg. Mag wel kiezen over ik met kinderen, bejaarden of (licht) gehandicapten wil stage lopen. Denk dat ik dat laatste wil.. Bij het eerste mag je wel zelf een plek zoeken trouwens bij de laatste twee gaat het via een systeem
Geen idee, zullen vast wel mensen zijn die het niet kunnenquote:
Maar het is ook erg weinig moeitequote:
Was in de machine, knop goed draaien of indrukken (ligt aan de machine) en wasmiddel in het vakje of in de trommel gooien en aanzetten. Kan toch elke simpele ziel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zullen vast wel mensen zijn die het niet kunnen
Ja moest ik voorheen ook altijd, nu *gelukkig* niet. Maar dan heb ik wel weinig te zeggen over de plek waar het isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon zelf zoeken, en dan solliciteren enzo.
Ik haat solliciteren
Gelukkig hebben wij dat wel, omdat je veel richtingen hebt binnen ons beroep danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moest ik voorheen ook altijd, nu *gelukkig* niet. Maar dan heb ik wel weinig te zeggen over de plek waar het is
Wat is 'ons beroep'?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat wel, omdat je veel richtingen hebt binnen ons beroep dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |