SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zondag tijdens Ajax ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen heeft de scheids nu ook een verfbusje
Ik denk nu aan hele andere noten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
M`n nootjes smaken naar bloed, lekker hoor
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan hele andere noten.
Hij denkt nu aan een hele andere lip.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij denkt nu aan een hele andere lip.
niks mis meequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
foto's van kinderen in feyenoordshirt, feyenoordlogo's van steen aan de muur etc etcquote:
Ach gun die Downpatiënten ook hun pleziertje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
foto's van kinderen in feyenoordshirt, feyenoordlogo's van steen aan de muur etc etc
en is maar straat verderop
Hoe was het gister? Kwam je Poolse vlam nog voor het eten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Artgod is voor PSV en is fan van The Smiths.
Wat een topgozer.
Art is wel een baasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Artgod is voor PSV en is fan van The Smiths.
Wat een topgozer.
Art Rooijackersquote:
Goeie cabaretierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh die gozert bij de Slimste Mens.
Leuk stukje ook van Daniël Arends
Ken ik niet echt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Maar Ronald Goedemondtgod is de beste cabaretier.
Ik kijk geen Ranking the Stars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken ik niet echt.
Die relnicht die bij Ranking the stars zit vind ik ook leuk
BNN heeft wel leuke programmas opzichquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk geen Ranking the Stars.
Kijk sowieso bijna geen TV.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BNN heeft wel leuke programmas opzich
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever series en films op Netflixhemel.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liever series en films op Netflixhemel.
Die download je dan gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Al mis je dan wel alle nieuwe films en series die nog niet op Netflix staan.
Ja maar je kan niet alles kijken.quote:
Lees niet zoveel meer als vroeger, alleen laatst boekjes gelezen van Kieft en Zlatan. En ben ook nog bezig in de GoT boekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet alles kijken.![]()
En als ik teveel dingen kijk lees ik weer te weinig boeken, en dat wil ik ook
Die Vi Boekjes zijn zo kutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees niet zoveel meer als vroeger, alleen laatst boekjes gelezen van Kieft en Zlatan. En ben ook nog bezig in de GoT boeken.
Maar alles kijken kan best hoor, moet je alleen voor de rest geen leven hebben
Ja af en toe is het wel hersenloos vermaak ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
Lettertype 20 en gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt.
Boek van Lowietje niet gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja af en toe is het wel hersenloos vermaak ja.
Gijpie heb ik wel gelezen.
En ik heb boek van van Gaal-god ook in huis
wie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer een wereldgoal gewoon.
Zo kut voetbal en toch 2 prachtgoals
http://alletvseries.com/50-nieuwe-series-seizoen-2013-2014/quote:
Heb sowieso nog wel paar series om te kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://alletvseries.com/50-nieuwe-series-seizoen-2013-2014/
Voor als je nog nieuwe series zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |