Cachet ook al aan het betten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachet en ik zijn nu aan het JUICHEN
Daar ligt het niet aan, maar meer aan de inhoud van de trailerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon geen betere kwaliteit trailer vinden van seizoen 1
Tjaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, maar meer aan de inhoud van de trailer
Ik ga vandaag weer verder met Fargo. Dat is echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TjaIk ben wel nieuwsgierig. Ga nu aflevering 1 kijken
'Martin Freemanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer verder met Fargo. Dat is echt geniaal.
Hahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ze vroeg om pools voetbal tips.
Topshow.
Heb je Sherlock ook gezien?quote:
Nope nog niet gezien, staat ook op Netflix dus ga sowieso nog wel checken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Sherlock ook gezien?
Daar is hij ook briljant.
Sowieso 1 van de beste series die ik heb gezien
Die zou ik echt zo snel mogelijk kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien, staat ook op Netflix dus ga sowieso nog wel checken.
Niks mis met een filmpje op zijn tijd, maar series zijn toffer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Je moet eigenlijk ook gewoon een keuze maken of je films kijkt of series gaat volgen
Na alle andere coole dingen die ik nog moet kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou ik echt zo snel mogelijk kijken
Serie's, sowieso.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Je moet eigenlijk ook gewoon een keuze maken of je films kijkt of series gaat volgen
Care. Sherlock eerstquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een filmpje op zijn tijd, maar series zijn toffer.
[..]
Na alle andere coole dingen die ik nog moet kijken
nee hij moest lerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het gister? Kwam je Poolse vlam nog voor het eten?
Ik kreeg dat ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
wtf
ik krijg een quote alert op deze post
KLB / Fronsen voorhoofd
iedereenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
wtf
ik krijg een quote alert op deze post
KLB / Fronsen voorhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |