Crisis lijkt me goeie seriequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb sowieso nog wel paar series om te kijken.
Fargo nu mee bezig, nog SoA, Vikings, the Shield, Weeds.
Helleuquote:
Staan echt goeie series tussenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek nog goede maffiaserie, beetje zoals Sopranos.
Wel goed hoorquote:
Teveel keuzes zijn ook niet goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan echt goeie series tussen
Waarom is het aanbod zo ziekelijk groot dat je niet kan kiezen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel keuzes zijn ook niet goed
Hannibal is toch een goede serie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben ook aan paar series begonnen zoals Hostages en Hannibal, maar daar stop je op een gegeven moment dan weer mee
Jahoor geef maar nog meer keuzemogelijkhedenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Kennen jullie de serie Bates Motel? Is nieuw op Netflix gezet en ben wel nieuwsgierig
En dan vinden mensen het gek dat ik elke nacht doorhaal tot 6 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ja Bates Motel moet ik ook nog zien
Dagen moeten gewoon 10 keer zo lang worden
1 aflevering gezien, gestopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had Pretty Little Liars ook in mijn lijst gezet ,maar weer niet of ik dat ga kijken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor geef maar nog meer keuzemogelijkheden
Niks mis met een guilty pleasure op zijn tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 aflevering gezien, gestopt.
Al vond ik Gossip Girl best leuk![]()
![]()
Wat is dat voor vaag gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |