Hey hey ga mij eens even niet verbeteren jij hebt niet eens de basisschool afgemaakt.quote:
Toch wel erg dat je dan door mij verbeterd wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey hey ga mij eens even niet verbeteren jij hebt niet eens de basisschool afgemaakt.
Ja ja, je leert niet niks hier in den klaagbaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch wel erg dat je dan door mij verbeterd wordt.
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zit ik meestal op de pot als ik me weer eens heb gewaagd aan pittig eten en er sprake is van een Burning Ring of Fire.
fronsuminatiquote:
wat de fuckquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:27 schreef De_Dorstige het volgende:
De ts zit vol met walgelijke walgelijkheden:
http://rdk.deadbsd.org/electricretard/
#pleefiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zit ik meestal op de pot als ik me weer eens heb gewaagd aan pittig eten en er sprake is van een Burning Ring of Fire.
Mooi om te weten dat het rage is. Binnenkort eens wat pleefoto's schieten.
Wat ga je mij quoten boelertjequote:
Goeie bug ditquote:
Iedereen werd gequote, bugjequote:
Nou enquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen werd gequote, bugje
Haten op hem is altijd terecht, dat welquote:
Ik dacht dat wij beste vriende waren ;squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op hem is altijd terecht, dat wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |