omdat de schrijvers er meestal nog wat aan willen verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom zijn boeken altijd zo duur jodenzooi
ik had spacepannenkoeken, die waren wel chillquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
Over smerig gesproken:
suikerwater
Moest ik verplicht drinken bij de arts. Man ook zo smerig.
En niet te vergeten: roomboterkoek gebombareerd tot spaceroomboterkoek.
Ik eet nooit meer boterkoeken.
34 pond voor een boek hun zijn echt gek mattiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat de schrijvers er meestal nog wat aan willen verdienen.
en uitgeverij
en boekenwinkel
Hm?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik had spacepannenkoeken, die waren wel chill
Zo'n zwaar boek?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
34 pond voor een boek hun zijn echt gek mattie
LittleBrownie vindt dit leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hm?
Volgende keer wilde ik brownies gaan maken.
quote:You’re a donut. You’re awesome, reliable, you CAN be fancy, but you’re usually a chill, no-frills kind of person. The world would be a terrible place without you. Some people might think you’re overrated but they are bigtime idiots. You’re underrated if anything.
Nice.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
En niet te vergeten: roomboterkoek gebombareerd tot spaceroomboterkoek.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)our-personality?bffb What dessert matches your personality?
[..]
Ja dat doet die van mij ook heel vaakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staan
[..]
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dag
nee ik wil er zo graag heenquote:
Je hebt zelf een leuk toetjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)our-personality?bffb What dessert matches your personality?
[..]
Dat is echt zo ziek smerig. Maar ik werd er zo stoned van dat we dat recept bleven herhalen. Even half uurtje afzien en dan heerlijk relaxen.quote:
Hoe gooi je het er koud doorheen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik gooide de wiet altijd koud door de boter. Het maken van wietboter, is dat efficiënt en simpel?
En met efficiënt bedoel ik: werkt het even goed als de wiet er koud doorgooien?
Pff, maatje maakte dat altijd. Maar je gooit alles bij elkaar en zet het dan in de oven zeg maar. Dus dan at je takjes/blaadjes en alles ook gewoon op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe gooi je het er koud doorheen?
You got: Milkshakequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens kun je dan beter wietboter makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pff, maatje maakte dat altijd. Maar je gooit alles bij elkaar en zet het dan in de oven zeg maar. Dus dan at je takjes/blaadjes en alles ook gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |