nee insoquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt teringzoet.
je kan me toch whatsappenquote:
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt teringzoet.
raak :hearteyes:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdIs ook zoet denk ik
Maar het is de hele dag ooit eens na het eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan me toch whatsappen
dan antwoord ik na het eten
vlak na het avond etenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is de hele dag ooit eens na het eten.
Ik heb ooit een keer zo'n zoet aardbeiendrankje gedronken met allemaal vieze sliertjes erin. Is best bekend maar dat was echt het walgelijkste wat ik ooit heb gedronken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zomeraardbei gekocht van dit merk, nog niet geprobeerdIs ook zoet denk ik
Die drankjes met stukjes en sliertjes erin zijn viesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer zo'n zoet aardbeiendrankje gedronken met allemaal vieze sliertjes erin. Is best bekend maar dat was echt het walgelijkste wat ik ooit heb gedronken.
Op karnemelk na dan.
Vertel mij wat, maar er zijn dus blijkbaar mensen die dat teringlekker vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die drankjes met stukjes en sliertjes erin zijn vies
Aloe Vera heet dat ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, maar er zijn dus blijkbaar mensen die dat teringlekker vinden
Godverdomme zo vies. Godverdomme wil ik niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
mijn vader neemt echt nooit zijn telefoon op![]()
straks ben ik dood aan het gaan en zit hij lekker boekje te lezen in de caravan
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aloe Vera heet dat ofzo?
Zo fucking smerig
Mijn vader eerst ook. Nooit bereikbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader neemt altijd zijn telefoon mee om hem dan de hele tijd uit te laten staan
[..]
Dat ja. Godverdomme wat was ik misselijk de hele dag
Mijn vader heeft nog oude telefoon waarmee je alleen kan bellen, wat hij dus nooit doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn vader eerst ook. Nooit bereikbaar.
Toen kreeg hij een iPhone en nu is het ding zo ongeveer z'n leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |