nou nou nouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
You got: Milkshake
You’re a milkshake. Let’s get this out of the way: Yes, you bring all the boys to the yard. Nobody disputes that. That’s just a simple fact of life. But in addition to that, you’re the kind of person everyone wants around. Even if they already ate a giant burger and fries and feel disgusting, they’re willing to make a sacrifice for you because you’re just that awesome.![]()
![]()
Dat is gewoon zachtjes de boter laten smelten, dan de wiet doorheen mengen en na afloop de boter filteren toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens kun je dan beter wietboter maken
its truequote:
waar hangt dat vanaf danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
zondag misschien naar het strand jaaaaaa
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijdenquote:
je kan ook met andere mensen tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
En anders ga je toch zelf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan ook met andere mensen toch
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geldquote:
Jammerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Klinkt herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Dat is kut inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
ik ga ook geen moeite meer doen hoor, ik vraag zo vaak of mensen wat willen doen en zij nooit aan mij.
download gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
wat een jodenloon hoe ver moet je reizenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Hoever moet je reizen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Wat voor boek zoek jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
Zeker dat coke boek weerquote:
ben je toch te klein voor ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |