Die gave heeft alleen tong80quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is lastig te peilen behalve dat hij je zal doen rollen over de grond van het lachen
Gewoon toneelstukje opvoeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
moet nog cadeau regelen voor mijn ouders die allebei 50 worden dit jaar
maar mijn broertjes zijn pauper en hebben geen geld dus moet maar iets alleen doen
Bleek dat dat concert paar jaar geleden wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... zwaar en vervelend als het is. Eenmaal in Utrecht kun je het goed gebruiken. En het is uiteindelijk nog altijd beter dan je vakantiedagen op FOK! verspillen
[..]
Jammer dat je het U2 plan nooit hebt kunnen doorzetten
ja echt hequote:
Ik moest mij inhouden niet hardop te lachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Bleek dat dat concert paar jaar geleden was!!!! stond geen datum bij dat artikel
ik kan niet acterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gave heeft alleen tong80
[..]
Gewoon toneelstukje opvoeren.
ik ga denk ik iets van vakantieveilingen halen ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest mij inhouden niet hardop te lachen![]()
Maar al iets in gedachte, of nog helemaal niks?
Hoe oud zijn je broertjes?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt he
ik heb al gezegd dat ze moeten nadenken voor iets. maar heb eigenlijk ook geen zin om erachter aan te zitten
ze zien later wel in hoe dom ze zijn
Dan is het juist grappigquote:
Je moet ze juist wel achter hun reet aan zitten,is echt lullig als ze niks hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt he
ik heb al gezegd dat ze moeten nadenken voor iets. maar heb eigenlijk ook geen zin om erachter aan te zitten
ze zien later wel in hoe dom ze zijn
14 en 17quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je broertjes?
[..]
Dan is het juist grappig
Ja dag, dan zeggen zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ze juist wel achter hun reet aan zitten,is echt lullig als ze niks hebben
Die van 17 heeft maar 5 euro?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
moeten ze werrekuh voor dat kk geldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dag, dan zeggen ze
ik heb vijf euro
en dan
hij spaart voor computer en werkt nietquote:
nou nouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moeten ze werrekuh voor dat kk geld
Vind je bankrekening het ook leuk?quote:
Ik betaal het pas over 3 weken (wel altijd nadenken van te voren of ik het dan kan missen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je bankrekening het ook leuk?
Ziet eruit als een gigantische boutfilm ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd net echt verprutst met John Carter. Wat een pauperfilm
Hehe oké. Dan nu maar wachten op de postbezorgerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal het pas over 3 weken (wel altijd nadenken van te voren of ik het dan kan missen)En dat kan het prima!
En ik krijg één trui pas eind augustus binnen en de rest rond 4-8 augustus. Heb voor de gein een broek besteld, is met stage lopen ook beter dan rokjes/jurkjes maar ik vind het nooit lekker zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hehe oké. Dan nu maar wachten op de postbezorger
Geen idee wat voor een stage je gaat lopen maar indien een zekere lengte kunnen rokjes en jurkjes toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik krijg één trui pas eind augustus binnen en de rest rond 4-8 augustus. Heb voor de gein een broek besteld, is met stage lopen ook beter dan rokjes/jurkjes maar ik vind het nooit lekker zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |