nou nou nouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
You got: Milkshake
You’re a milkshake. Let’s get this out of the way: Yes, you bring all the boys to the yard. Nobody disputes that. That’s just a simple fact of life. But in addition to that, you’re the kind of person everyone wants around. Even if they already ate a giant burger and fries and feel disgusting, they’re willing to make a sacrifice for you because you’re just that awesome.![]()
![]()
Dat is gewoon zachtjes de boter laten smelten, dan de wiet doorheen mengen en na afloop de boter filteren toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens kun je dan beter wietboter maken
its truequote:
waar hangt dat vanaf danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
zondag misschien naar het strand jaaaaaa
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijdenquote:
je kan ook met andere mensen tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
En anders ga je toch zelf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of mijn ouders zin hebben om gelijk de volgende dag nadat ze thuis komen zo ver te rijden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan ook met andere mensen toch
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geldquote:
Jammerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Klinkt herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
nee mijn vrienden zijn saai en hebben geen geld
Dat is kut inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
ik ga ook geen moeite meer doen hoor, ik vraag zo vaak of mensen wat willen doen en zij nooit aan mij.
download gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
wat een jodenloon hoe ver moet je reizenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Hoever moet je reizen dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg ik mailtje of ik als steward bij ajax pec wil werken. 8,60 per uur geen reiskostenvergoeding![]()
Wat voor boek zoek jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
pfff word lauw word lauw heb boek nodig
Zeker dat coke boek weerquote:
ben je toch te klein voor ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ja ik maak wel nieuwe op mn opleidingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar.
[..]
Dat is kut inderdaad
hoe gaat het met je teen?quote:
wat voor opleiding ga je doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik maak wel nieuwe op mn opleiding
Dat mens wil van d'r naam af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga wel casual vacancy lezen die heb ik hier liggen
maar die is vast kut
Zou met trein 14 euro kwijt zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een jodenloon hoe ver moet je reizen
Even youtube checken, maak het nooitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is gewoon zachtjes de boter laten smelten, dan de wiet doorheen mengen en na afloop de boter filteren toch?
quote:
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag weet tegen alle richtlijnen in een stuk hardgelopen dus wel goed denk ik. 3x doodgegaan onderweg in de warmte wel.
Ja ik ook niet. Blowen gaat iets sneller.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even youtube checken, maak het nooit
Je zou een goed stewards bij Ajax zijn.quote:
Ja ik ook, maar zette gewoon door. De afgelopen dagen begin ik een ernstig nachtritme te krijgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig hoor
ik ben niet meer gegaan na het flauw vallenen ben te moe van werk. elke avond in slaap vallen op de bank.
ik maak nu al wel twee avonden achter elkaar een avondwandeling. dat is wel fijn.
dat valt nog best mee tochquote:
Los van het flauw vallen natuurlijk. Met "ik ook" bedoelde ik enkel zelf ook moe te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou een goed stewards bij Ajax zijn.
Dit blijft echt optimaal triest. Zo traag, zo slecht
[..]
Ja ik ook, maar zette gewoon door. De afgelopen dagen begin ik een ernstig nachtritme te krijgen
ik dacht alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van het flauw vallen natuurlijk. Met "ik ook" bedoelde ik enkel zelf ook moe te zijn.
Dat jij het rustiger aandoet begrijp ik volledig. Je zal het al druk genoeg hebben bij het Kruidvatquote:
Tjacka is lastig te peilen behalve dat hij je zal doen rollen over de grond van het lachenquote:
ja morgen laatste dag van de zesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij het rustiger aandoet begrijp ik volledig. Je zal het al druk genoeg hebben bij het Kruidvad
Tja... zwaar en vervelend als het is. Eenmaal in Utrecht kun je het goed gebruiken. En het is uiteindelijk nog altijd beter dan je vakantiedagen op FOK! verspillenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja morgen laatste dag van de zes
een dagje vrij en dan mag ik er weer vijf werken
Jammer dat je het U2 plan nooit hebt kunnen doorzettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
moet nog cadeau regelen voor mijn ouders die allebei 50 worden dit jaar
maar mijn broertjes zijn pauper en hebben geen geld dus moet maar iets alleen doen
Jouw broertjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
moet nog cadeau regelen voor mijn ouders die allebei 50 worden dit jaar
maar mijn broertjes zijn pauper en hebben geen geld dus moet maar iets alleen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |