Ik ga opleiding zorg & welzijn doen en ik wil met licht gehandicapten of bejaarden stage lopen maar als ik moet schoonmaken bijv. dan vind ik een broek wel fijner om aan te hebben (met bukken enz)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een stage je gaat lopen maar indien een zekere lengte kunnen rokjes en jurkjes toch gewoon?
Tijdens het schoonmaken doe je toch gewoon zoiets aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga opleiding zorg & welzijn doen en ik wil met licht gehandicapten of bejaarden stage lopen maar als ik moet schoonmaken bijv. dan vind ik een broek wel fijner om aan te hebben (met bukken enz)
ook leuk voor die bejaarden daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens het schoonmaken doe je toch gewoon zoiets aan?
[ afbeelding ]
Maar wel begrijpelijk inderdaad.
Ze zien me aankomen op stage..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de mannelijke bejaarden wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ook leuk voor die bejaarden daar
En dan bukken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen ze toch net als opa Flodder af en toe met zo'n stopbord op die billen slaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de mannelijke bejaarden wel ja
Al krijgen die hem toch niet meer omhoog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch net als opa Flodder af en toe met zo'n stopbord op die billen slaan.
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil qua stage
moet ook nog stage regelen voor volgend jaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig heb ik nog even om te bedenken wat ik wil qua stage
Serieus daarvoor? De was doen is één van de chillste dingen in het huishoudenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.
Ik niet, mag ik niet eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet ook nog stage regelen voor volgend jaar
Mwah, doe maar niet. Dan hoef ik het enige klusje dat ik in mijn leven nog moet doen ook niet meer te doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus daarvoor? De was doen is één van de chillste dingen in het huishouden
Eigenlijk het enige chille, rest vind ik maar matig om te doen
Als je dat niet kan dan is er toch wel wat mis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik je inhuren? Kan je de was doen waarvan m'n moeder wil dat ik het doe.
Waar staat dat ik het niet kan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat niet kan dan is er toch wel wat mis.
Wij moeten gewoon zelf zoeken, en dan solliciteren enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet, mag ik niet eensAch blij toe.. Ik krijg anders toch kut plekken omdat ik overal een nee te horen krijg. Mag wel kiezen over ik met kinderen, bejaarden of (licht) gehandicapten wil stage lopen. Denk dat ik dat laatste wil.. Bij het eerste mag je wel zelf een plek zoeken trouwens bij de laatste twee gaat het via een systeem
Geen idee, zullen vast wel mensen zijn die het niet kunnenquote:
Maar het is ook erg weinig moeitequote:
Was in de machine, knop goed draaien of indrukken (ligt aan de machine) en wasmiddel in het vakje of in de trommel gooien en aanzetten. Kan toch elke simpele ziel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zullen vast wel mensen zijn die het niet kunnen
Ja moest ik voorheen ook altijd, nu *gelukkig* niet. Maar dan heb ik wel weinig te zeggen over de plek waar het isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon zelf zoeken, en dan solliciteren enzo.
Ik haat solliciteren
Gelukkig hebben wij dat wel, omdat je veel richtingen hebt binnen ons beroep danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moest ik voorheen ook altijd, nu *gelukkig* niet. Maar dan heb ik wel weinig te zeggen over de plek waar het is
Wat is 'ons beroep'?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat wel, omdat je veel richtingen hebt binnen ons beroep dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |