Maak danquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.
Hoe moet een mens dat weten
Ik las metquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschien is het Fylax.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak dan
[..]![]()
Maar heel veel vragen weet ik echt nietJe moet ook wel van echt alles wat weten :s
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
of was dat niet die partij
nou ja boeie
Yolo. Nog wat leuks op het programma?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
fuck alles iedereen ik heb weeken i dont care anymore blabla
quote:
Nee, want ik kon z'n fotootje zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het Fylax.
[..]
Misschien
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkers
maar
[..]
Yolo. Nog wat leuks op het programma?
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.quote:
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.
logica uhu
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stond
nee helemaal niks saai he
al mijn 'vrienden' die wel eens wat van zich laten horen proberen te bereiken maar ziet er weer uit dat ik niks doe
jij wel?
Dat wel, ben benieuwd naar de spelers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
oke leuk hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.
[..]
[..]
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
Bang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehouden
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ook.
ik ga wel even voor vakantie kijken
gewoon binnen zitten lekker rustig aan niks doen en geen interpunctie gebruiken want dat kost te veel moeitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |