SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
De tweede duhquote:
Scar kan er best mee door, maar in de Engelse versie zijn de stemmen nog een stuk genialer. Jeremy Irons als Scar/Takaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse versie van die film ook best goed gedaan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier keiharde regen en hagel
Hoor mijn muziek nauwelijks meer
Ja gaat helemaal los hier man. Komt er zo bij te liggen als Arnhem van de weekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen druppel, slechts extreem benauwd.
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan op een relaxed ritme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.
mind is blownquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat drum & bass wel ongeveer neerkomt op harde regen en het getik van de hagelstenen.
Je vindt hem er dom uitzien ??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Jij bent slimmer dan mensen misschien zouden denken
Dit is een zeer dubieus compliment. Ik ga maar van het goede uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Ik vind het wel grappig. Dat ventje dat toen jonge Simba deed zal nu wel een leuk trucje hebben op feesten en partijen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scar kan er best mee door, maar in de Engelse versie zijn de stemmen nog een stuk genialer. Jeremy Irons als Scar/Taka
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mind is blown
Want Mortaxx weet hoe het zit en ik vind dat hij daar eens over op moet houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert
Dat was ook echt zo'n bijdehand jochiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Dat ventje dat toen jonge Simba deed zal nu wel een leuk trucje hebben op feesten en partijen.
http://www.rainymood.com/quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Testen ze ook op motivatie? Want ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat LR z'n studie verwaarloost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.
Geen Oostblok anekdotes ?? aOostblokquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg slim is, ze laten namelijk niet zomaar iedereen toe bij Geschiedenis.
Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen Oostblok anekdotes ?? aOostblok
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Testen ze ook op motivatie? Want ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat LR z'n studie verwaarloost.
Van jou. Vooral over hoerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.
xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
De Mol*quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je moeder niet gezien xd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol*
Beetje respectvoller omgaan met mijn helden
Dit verzin je ter plekkequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Dit gelooft echt niemandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Kloptquote:
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van Etsu hoort nog wel eens 'Paxcon is een vorm van terreur'
Nu klopt hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt
Kamer staat bijna leeg, je kan afscheid nemen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb daar zoveel mooie herinneringen.
Ja. Ook palendansvereniging?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Nou zeg toch maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??
Dat wil hij niet weten hoor....
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Neee, dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou zeg toch maar
*tromgeroffel*
Het is ook niet zo, maar ik houd me cool tegenover Mortaxx zijn stoere online alter-ego.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voeten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx en ik lijken het weer eens als enige droog te houden
#Haagseleef
jammer voor je lrquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Hier is het vooralsnog ook nog lekker droog
Ja, zeker.quote:
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
Wat is jouw account?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen druppel, slechts extreem benauwd.
wow wie ben jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
[..]
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.
Niet dat de JCS zoveel boeitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
Ohjeequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel voorgesteld
GC / [GRTD #4571] SNOW TOPIC
[..]
Heb ik niet
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
Maak danquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.
Hoe moet een mens dat weten
Ik las metquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschien is het Fylax.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga nu spelen tegen een 14-jarige
Als ik verlies doe ik mezelf wat aan
Misschienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak dan
[..]![]()
Maar heel veel vragen weet ik echt nietJe moet ook wel van echt alles wat weten :s
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
of was dat niet die partij
nou ja boeie
Yolo. Nog wat leuks op het programma?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
fuck alles iedereen ik heb weeken i dont care anymore blabla
quote:
Nee, want ik kon z'n fotootje zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het Fylax.
[..]
Misschien
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de SGP. De CU is wel wat gematigder en hebben vaak prima lijsttrekkers
maar
[..]
Yolo. Nog wat leuks op het programma?
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.quote:
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.
logica uhu
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar ja al die mods hier dan hoef je geen moeite te doen om je bericht aan te passen want het meerendeel leest toch wel wat er oorspronkelijk stond
nee helemaal niks saai he
al mijn 'vrienden' die wel eens wat van zich laten horen proberen te bereiken maar ziet er weer uit dat ik niks doe
jij wel?
Dat wel, ben benieuwd naar de spelers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik weet nog niet of ik morgen naar de wedstrijd ga kijken.
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
oke leuk hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Iemand die ongegeneerd binnen komt vallen.
[..]
[..]
Dat is bij de SGP, daar stem ik dus niet op.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het ook rustig. Zijn sowieso veel mensen op vakantie. De schoften.
Bang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik twee weken weg, speciaal voor jou heb ik het kort gehouden
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ook.
ik ga wel even voor vakantie kijken
gewoon binnen zitten lekker rustig aan niks doen en geen interpunctie gebruiken want dat kost te veel moeitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |