quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow
picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
Ik had echt een bol hoofd als kleuterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
[..]zwoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is die chimi naast je?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
Busted heet dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Ik zal eens kijken.quote:
Ik ook en toen liet ik mij nog stylen door mijn moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had echt een bol hoofd als kleuterGelukkig is mijn lichaam wat bijgegroeid in de tussentijd.
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Dat wil Etsu niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.Geeft niet, alles op z'n tijd.
[..]Mijn excuses voor dit overdreven compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil je neuken.
Wow.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor dit overdreven compliment.
Maar ik wil je neuken.
Precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
quote:
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
Ah, US. Waar enkel positieve meningen zijn toegestaan, want dat is "normaal". Maar niet té positief hč, oppassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?
Ik merk dat er van alles gebeurt waar ik geen weet van hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?
Opbouwende kritiek zou gewoon toegestaan moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, US. Waar enkel positieve meningen zijn toegestaan, want dat is "normaal". Maar niet té positief hč, oppassen.!
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat er van alles gebeurt waar ik geen weet van heb
Ah ik heb hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb weer wat jeugdfoto's gestuurd naar dezen en genen
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.
Dat mag ik hopen voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.
Voor dat image ging ik toen wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik heb hem
Je zag er eruit als een nette en slimme jongen!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.
Daar ben ik blij om.quote:
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb weer wat jeugdfoto's gestuurd naar dezen en genen
Daar is niks mee. Zo verdien je al vroeg je sporen, hetgeen zich uitbetaalt op latere leeftijd. Dat blijkt ook wel, want je studeert aan een topuniversiteit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dat image ging ik toen wel een beetje ja.
Braddie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopteren
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.quote:
Ik had inderdaad wel gecast kunnen worden voor het Dear Reader avontuur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopteren
Op mijn facebook staat een bijzonder verhaal over mezelf in Parijs. Echt een klassiekertje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.
Maar dat had jij natuurlijk allang gezien.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.
Maar dat had jij natuurlijk allang gezien.
Link naar je FB in DM.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn facebook staat een bijzonder verhaal over mezelf in Parijs. Echt een klassiekertje.
Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.quote:
Fout, het is Paxcon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.quote:
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.quote:
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden?
Geen DM's lekken jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!
Zoals ik net al zei tegen Toto zijn FOK! vriendschappen veel hechter.
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal niet
Ik ben nu gelukkig weer helemaal bijgepraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden? Ik doe niet mee hoor :$
Het antwoord was 86 lieg mij eens niet voor vlegel.quote:
Uhhhhhh dat is na zijn Black Sabbath periode. 81?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn eigen DM's mag wel.
Jouw antwoord zal ik voor eeuwig voor me houden
Ik wil LR geen pijn doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat 84 wordt goedgerekend terwijl bij het filmpje 86 staat
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben beter in oude lullen muziek.
Die is echt oud... uh... 71?quote:
Deze is een beetje uit dezelfde periode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Led Zeppelin-Stairway to Heaven
72quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is echt oud... uh... 71?
[..]
Deze is een beetje uit dezelfde periode.
Ook van The Eagles?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van oudere muziek.
Toppertjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onder andere. Ook Don Henley zelf.
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Wat is beter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |