quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow
picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
Ik had echt een bol hoofd als kleuterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
[..]zwoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is die chimi naast je?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
Busted heet dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Ik zal eens kijken.quote:
Ik ook en toen liet ik mij nog stylen door mijn moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had echt een bol hoofd als kleuterGelukkig is mijn lichaam wat bijgegroeid in de tussentijd.
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Dat wil Etsu niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.Geeft niet, alles op z'n tijd.
[..]Mijn excuses voor dit overdreven compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil je neuken.
Wow.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor dit overdreven compliment.
Maar ik wil je neuken.
Precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
quote:
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
Ah, US. Waar enkel positieve meningen zijn toegestaan, want dat is "normaal". Maar niet té positief hè, oppassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |