Had jij niet net een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vergeten te noemen: die heb ik ook.
[..]
Gebruik ik niet, maar alles staat op Google Calendar. Nog meer?
doe je opa en oma eens een plezier schavuitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
jippie
of ik even langskom bij paps want opa en oma zijn op bezoek
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had jij niet net een nieuwe telefoon?
Ik verdenk George Bush.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie dit al gelezen? Dat dit aan de wereld voorbij is gegaan. Daar gaat Amerika zijn reputatie.
Wat een nieuws dit
Ah, maar goed dat dat is afgeschaftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.
nou okee als je me zo graag weg wil hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe je opa en oma eens een plezier schavuit
Dat zei ik niet en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueertquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Spreek je nog wel over andere mediaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Wisselen jullie ook selfies uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreek je nog wel over andere media![]()
rawr
Je mag wel een selfie van mij hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een selfie van mij hebben.
Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldig
Pedo xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was bijna blond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
Dit kan en wil ik niet geloven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |