Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?
wow stoere boy jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nuchter atm
zo even glaasje vodka pakken en jointje rollen gr
Osaka?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.
2 welen. 25ste terug en dan weekje kloten in t nieuwe huis en dan begint school weer
haten op wpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mis hamerhaaitjedie was veel leuker dan wp
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones
But names will never hurt me.
Thanks voor het hebben van mijn rug broerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Dan is het weer goed, Vriend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.
JohannesWietparkiet
geen probleem toch weetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
haten op HHquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Tijd voor onze geheime groetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor onze geheime groet
[ afbeelding ]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch isquote:
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch is
dat is als groetjes doen aan Prem als je in suriname bent
En dit had je liever dan WP?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
jij moet rapper wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
Daar heb ik nog nooit in gepostquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die slowchat daar die niet over Utopia gaat leuker.
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit in gepost
en dat vind ik prima zo
De klasse van Utopia niet inzienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.
Dat vind ik prima zo.
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik wel ooit over Utopia hebben gepost dan zie ik graag dat die berichten worden verwijderd.
Is dat voor of na Spangas?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijken
Ik voel me betrapt.quote:
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.quote:
Is datquote:
Zie relatiestatusquote:
Spangas kijk ik nooit, dus geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat voor of na Spangas?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
Concerta kopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik voel me betrapt.
Ik geloof in een scheiding van geloof en staat en laat dat aspect achterwege bij de verkiezingen.
[..]
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
[..]
Zie relatiestatus
Gelukkig ben jij er als deëscalator.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De topic is weer aan het escaleren.
sorry lrgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Dequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Het hoogtepunt qua spanning lag anders een half uur geleden, toen mijn vriend wp en ik een klein misverstand hadden. Gelukkig is dit alweer bijgelegd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry lrgod
ik ga weer de zee in
Had je gister mee moeten lezen. Arme Fok-itquote:
Niet doorvertellen. Paxcon en ik hebben strikte instructies meegekregen omtrent modereren in GCquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er als deëscalator.
?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je gister mee moeten lezen. Arme Fok-it
Fok-it wordt hier nogal vaak belachelijk gemaakt merk ik. Erg jammerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GC / [GRTD #4568]
Hier ongeveer. Geen zin om het precies uit te zoeken.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Even dat album opzettenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Even dat album opzetten
Contacten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen mijn oude telefoon inleveren. Ik heb nu gebackupt:
- foto's (zowel naakt- als natuurfoto's)
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
- alle app-data die ik niet kan herstellen
Vergeet ik nu iets?
Naaktfoto's zijn toch natuurfoto's?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
Vergeet ik nu iets?
Contacten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
Vergeet ik nu iets?
Niet als ze artistiek verantwoord zijn geschoten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naaktfoto's zijn toch natuurfoto's?
quote:
Vergeten te noemen: die heb ik ook.quote:
Gebruik ik niet, maar alles staat op Google Calendar. Nog meer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
Agenda (als je die op je telefoon hebt)
Hebben jullie dit al gelezen? Dat dit aan de wereld voorbij is gegaan. Daar gaat Amerika zijn reputatie.quote:VS heeft mensen gemarteld na 11 september
De Verenigde Staten hebben na de aanslagen van 11 september 2001 mensen gemarteld. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama vrijdag gezegd op een persconferentie.
Obama zei dat de VS foute dingen deden in onmiddellijke nasleep van de aanslagen en dat er grenzen werden overschreden."
"We hebben wat mensen gemarteld", zei de president. Aanleiding voor die opmerking waren vragen over een onderzoek van de Senaat naar marteltechnieken gehanteerd door de CIA. Het rapport daarover wordt binnen enkele weken verwacht.
Obama benadrukte dat mensen in shock waren na 11 september 2001, maar dat de VS zich ook aan de waarden moet houden die het land uitdraagt.
Had jij niet net een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vergeten te noemen: die heb ik ook.
[..]
Gebruik ik niet, maar alles staat op Google Calendar. Nog meer?
doe je opa en oma eens een plezier schavuitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
jippie
of ik even langskom bij paps want opa en oma zijn op bezoek
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had jij niet net een nieuwe telefoon?
Ik verdenk George Bush.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie dit al gelezen? Dat dit aan de wereld voorbij is gegaan. Daar gaat Amerika zijn reputatie.
Wat een nieuws dit
Ah, maar goed dat dat is afgeschaftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.
nou okee als je me zo graag weg wil hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe je opa en oma eens een plezier schavuit
Dat zei ik niet en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueertquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Spreek je nog wel over andere mediaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Wisselen jullie ook selfies uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreek je nog wel over andere media![]()
rawr
Je mag wel een selfie van mij hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een selfie van mij hebben.
Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldig
Pedo xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was bijna blond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
Dit kan en wil ik niet geloven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |