SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2014 14:18:12 ]
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheďst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
Dan moet ik eerst de ingrediënten kopen en mijn ouders vragen of je mee mag eten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Graag een pic van je hont, Johannes, zodat deze in de OP kan.
Red rocket.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef Etsu het volgende:
Ik zit mobiel dus ik kan Johannes' bericht niet quoten:
wat als Oscar met mij mee wil?
Dan is Oscar waarschijnlijk onder de invloed van ietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef Etsu het volgende:
Oscar wil graag weten waar hij dan precies naartoe gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef Etsu het volgende:
Je hebt ongetwijfeld al zovaak over me gepraat (dan wel in positieve zin), dus ik verwacht geen problemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de ingrediënten kopen en mijn ouders vragen of je mee mag eten.
seropositieve zin ja xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld al zovaak over me gepraat (dan wel in positieve zin), dus ik verwacht geen problemen.
Naar Groningen natuurlijk. Hij wordt m'n nieuwe huisgenootje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar wil graag weten waar hij dan precies naartoe gaat.
Hij wil het liefst op zijn kop of op zijn buik worden geaaid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vindt hij het leuk als je hem tussen z'n neus en ogen aait?
Als hij weer beter is wil hij elke dag alleen nog maar lasagne eten, kan dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar Groningen natuurlijk. Hij wordt m'n nieuwe huisgenootje.
Ahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil het liefst op zijn kop of op zijn buik worden geaaid.
Volgende deel weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
toto doe normaal
doe die chick van inso terug
Doe zelf normaal klapharkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
toto doe normaal
doe die chick van inso terug
soowquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe zelf normaal klaphark
Dat is best wel veel werk. Moet het warme lasagne zijn, of mag het ook koud zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij weer beter is wil hij elke dag alleen nog maar lasagne eten, kan dat?
Ik zal het hem eens vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is best wel veel werk. Moet het warme lasagne zijn, of mag het ook koud zijn?
ik dacht dat wij wel goed zaten maar als je ruzie wil moet je maar even dm'enquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe zelf normaal klaphark
Echt wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niemand komt aan johannes' hond, dat is wel duidelijk!
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niemand komt aan johannes' hond, dat is wel duidelijk!
Ja hoor. Hondenbrokken in plaats van gehakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het hem eens vragen.
Kan je ook hondenbrokken in je lasagne verwerken?
Nee dat doen we niet via DM, dat doen we hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik dacht dat wij wel goed zaten maar als je ruzie wil moet je maar even dm'en
Beterschap aan Oscarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.
Dankjewel Totoquote:
Misschien moet je dat stiekem doen tijdens de volgende lasagne party.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor. Hondenbrokken in plaats van gehakt.
Zou dat lekker zijn?
Primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet via DM, dat doen we hier.
Wie mijn hond beledigt moet op de blaren zitten.
Misschien moet je je hand eens op een kokende plaat leggen, het is dat je gevoelloos bent anders was je nu geburned geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?
Begin jij maar, jij bent van mening dat ik iets foutdoe
Eens, zo gaan we niet met elkaar omquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.
Moet ik nog een TR tegen hem indienen of kan je het zo wel af?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eens, zo gaan we niet met elkaar om
Goed plan. En dan schep ik het op voor Paxcon en kijken we toe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel TotoIk ben blij dat je niet zo harteloos bent als wietparkiet.
[..]
Misschien moet je dat stiekem doen tijdens de volgende lasagne party.
Wij koken op gas. zoals het hoortquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je je hand eens op een kokende plaat leggen, het is dat je gevoelloos bent anders was je nu geburned geweest![]()
Okéquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij koken op gas. zoals het hoort
Dat kan alleen als hij hatelijk doet in SESquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik nog een TR tegen hem indienen of kan je het zo wel af?
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij hatelijk doet in SES
Het zit wel diep zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.
Leuke act weer, eerst mij diep beledigen en dan proberen onschuldig te doen. Jammer dat niemand er in trapt en je jezelf nu voor schut zet.quote:
Ik hoop eigenlijk dat jullie je nog kunnen verzoenenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.
Kadsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kitten? Haar naam is Johanna_Vermeer, afgeleid van Johannes_Vermeer.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kitten? Haar naam is Johanna_Vermeer, afgeleid van Johannes_Vermeer.
[ afbeelding ]
Serieus? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een schatjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
is het een raamprostituee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Heb toch al geen fokcred dus wat heb ik te verliezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuke act weer, eerst mij diep beledigen en dan proberen onschuldig te doen. Jammer dat niemand er in trapt en je jezelf nu voor schut zet.
Dat kan lukken als wietparkiet binnen vijf minuten zijn excuses aanbiedtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat jullie je nog kunnen verzoenen
Hebben d'r al een maandjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Gefeliciteerd.
Wel al iets ouder lijkt mij?
We hebben het niet over de poes van je zusjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het een raamprostituee?
of gewoon de kat van je buren
Ahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben d'r al een maandjeZe is euh.. 4,5 maanden oud.
4,50 maanden? Fantastisch!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben d'r al een maandjeZe is euh.. 4,5 maanden oud.
10/10 kat, 1/10 naam, 5,5 gemiddeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan lukken als wietparkiet binnen vijf minuten zijn excuses aanbiedt![]()
snow?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het niet over de poes van je zusje![]()
Als je hem een keer meeneemt naar Groningen wil ik hem ook wel uitlatenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga nu even met de hond wandelen.
Natuurlijk. Maar ze is heel ondeugend en eigenwijs hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhDus die moet ook nog even wennen aan het nieuwe huis.
Wel een huiskat verder?
Nekvel pakken en op het balkon zettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ze is heel ondeugend en eigenwijs hoor
Telefoonsnoer en lampsnoer zijn kapot geknaagden de gordijnen leven nog, maar duurt niet lang meer.
En plantenspuit helpt niet echt, 3 minuten later probeert/doet ze dingen wat niet mag
Blijven proberen met die plantenspuit, anders gaat ze dat associëren met dingen die wel mogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoonsnoer en lampsnoer zijn kapot geknaagden de gordijnen leven nog, maar duurt niet lang meer.
En plantenspuit helpt niet echt, 3 minuten later probeert/doet ze dingen wat niet mag
M'n ouders wonen op 3 hoog, dus niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nekvel pakken en op het balkon zetten
Alles dwangmatig van tafels afmeppen is nog wel grappig, maar zodra ze dingen stuk gaat bijten begint het lastig te wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overleven ze wel hoor. maar is niet handig dan. of in de gang zetten werkt ook nog wel eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders wonen op 3 hoog, dus niet zo verstandig.
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, zal het over 1,5 week vragen.
naar japanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?
Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?
wow stoere boy jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nuchter atm
zo even glaasje vodka pakken en jointje rollen gr
Osaka?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.
2 welen. 25ste terug en dan weekje kloten in t nieuwe huis en dan begint school weer
haten op wpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mis hamerhaaitjedie was veel leuker dan wp
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones
But names will never hurt me.
Thanks voor het hebben van mijn rug broerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Dan is het weer goed, Vriend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.
JohannesWietparkiet
geen probleem toch weetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
haten op HHquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Tijd voor onze geheime groetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor onze geheime groet
[ afbeelding ]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch isquote:
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch is
dat is als groetjes doen aan Prem als je in suriname bent
En dit had je liever dan WP?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
jij moet rapper wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
Daar heb ik nog nooit in gepostquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die slowchat daar die niet over Utopia gaat leuker.
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit in gepost
en dat vind ik prima zo
De klasse van Utopia niet inzienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.
Dat vind ik prima zo.
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik wel ooit over Utopia hebben gepost dan zie ik graag dat die berichten worden verwijderd.
Is dat voor of na Spangas?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijken
Ik voel me betrapt.quote:
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.quote:
Is datquote:
Zie relatiestatusquote:
Spangas kijk ik nooit, dus geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat voor of na Spangas?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
Concerta kopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik voel me betrapt.
Ik geloof in een scheiding van geloof en staat en laat dat aspect achterwege bij de verkiezingen.
[..]
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
[..]
Zie relatiestatus
Gelukkig ben jij er als deëscalator.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De topic is weer aan het escaleren.
sorry lrgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Dequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Het hoogtepunt qua spanning lag anders een half uur geleden, toen mijn vriend wp en ik een klein misverstand hadden. Gelukkig is dit alweer bijgelegd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry lrgod
ik ga weer de zee in
Had je gister mee moeten lezen. Arme Fok-itquote:
Niet doorvertellen. Paxcon en ik hebben strikte instructies meegekregen omtrent modereren in GCquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er als deëscalator.
?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je gister mee moeten lezen. Arme Fok-it
Fok-it wordt hier nogal vaak belachelijk gemaakt merk ik. Erg jammerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GC / [GRTD #4568]
Hier ongeveer. Geen zin om het precies uit te zoeken.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Even dat album opzettenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Even dat album opzetten
Contacten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen mijn oude telefoon inleveren. Ik heb nu gebackupt:
- foto's (zowel naakt- als natuurfoto's)
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
- alle app-data die ik niet kan herstellen
Vergeet ik nu iets?
Naaktfoto's zijn toch natuurfoto's?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
Vergeet ik nu iets?
Contacten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Tchock het volgende:
- muziek
- apps
- sms
- whatsappberichten
- video's
Vergeet ik nu iets?
Niet als ze artistiek verantwoord zijn geschoten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naaktfoto's zijn toch natuurfoto's?
quote:
Vergeten te noemen: die heb ik ook.quote:
Gebruik ik niet, maar alles staat op Google Calendar. Nog meer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
Agenda (als je die op je telefoon hebt)
Hebben jullie dit al gelezen? Dat dit aan de wereld voorbij is gegaan. Daar gaat Amerika zijn reputatie.quote:VS heeft mensen gemarteld na 11 september
De Verenigde Staten hebben na de aanslagen van 11 september 2001 mensen gemarteld. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama vrijdag gezegd op een persconferentie.
Obama zei dat de VS foute dingen deden in onmiddellijke nasleep van de aanslagen en dat er grenzen werden overschreden."
"We hebben wat mensen gemarteld", zei de president. Aanleiding voor die opmerking waren vragen over een onderzoek van de Senaat naar marteltechnieken gehanteerd door de CIA. Het rapport daarover wordt binnen enkele weken verwacht.
Obama benadrukte dat mensen in shock waren na 11 september 2001, maar dat de VS zich ook aan de waarden moet houden die het land uitdraagt.
Had jij niet net een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Vergeten te noemen: die heb ik ook.
[..]
Gebruik ik niet, maar alles staat op Google Calendar. Nog meer?
doe je opa en oma eens een plezier schavuitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
jippie
of ik even langskom bij paps want opa en oma zijn op bezoek
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had jij niet net een nieuwe telefoon?
Ik verdenk George Bush.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie dit al gelezen? Dat dit aan de wereld voorbij is gegaan. Daar gaat Amerika zijn reputatie.
Wat een nieuws dit
Ah, maar goed dat dat is afgeschaftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Daarom moet ik de oude inleveren. Lease en zo.
nou okee als je me zo graag weg wil hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe je opa en oma eens een plezier schavuit
Dat zei ik niet en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueertquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Spreek je nog wel over andere mediaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou okee als je me zo graag weg wil hebben
Wisselen jullie ook selfies uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreek je nog wel over andere media![]()
rawr
Je mag wel een selfie van mij hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wisselen jullie ook selfies uit?
Ik kan haast niet wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel een selfie van mij hebben.
Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Zo stuurde ik gister een foto waarop ik maximaal 5? jaar oud was. Het was geweldig
Pedo xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze foto wil ik ook :$ :$ :$
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was bijna blond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik 5 was zag ik er dom uit. Nog meer dan nu.
Dit kan en wil ik niet geloven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow
picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had echt een bol hoofd als kleuterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]zwoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is die chimi naast je?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, Pax heeft ook de tag 'rawr' toegevoegd zie ik.
Busted heet dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Ik zal eens kijken.quote:
Ik ook en toen liet ik mij nog stylen door mijn moeder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had echt een bol hoofd als kleuterGelukkig is mijn lichaam wat bijgegroeid in de tussentijd.
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hee, jij wilt wel erg graag je gelijk hebben.
Dat is Etsu.
Dat wil Etsu niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jullie je relatie nog niet aan de buitenwereld hebben geopenbaard.Geeft niet, alles op z'n tijd.
[..]Mijn excuses voor dit overdreven compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil je neuken.
Wow.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor dit overdreven compliment.
Maar ik wil je neuken.
Precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
quote:
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij bent die nieuwe huisgenoot van hem waar hij altijd zo geheimzinnig over doet
Ah, US. Waar enkel positieve meningen zijn toegestaan, want dat is "normaal". Maar niet té positief hč, oppassen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?
Ik merk dat er van alles gebeurt waar ik geen weet van hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is toch ook gewoon een Stadskanaler?
Opbouwende kritiek zou gewoon toegestaan moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, US. Waar enkel positieve meningen zijn toegestaan, want dat is "normaal". Maar niet té positief hč, oppassen.!
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat er van alles gebeurt waar ik geen weet van heb
Ah ik heb hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb weer wat jeugdfoto's gestuurd naar dezen en genen
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.
Dat mag ik hopen voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ok, eerlijk dan, ik en Etsu hebben niks.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.
Voor dat image ging ik toen wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ik heb hem
Je zag er eruit als een nette en slimme jongen!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt fluistert hij nu in mijn oor.
Daar ben ik blij om.quote:
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb weer wat jeugdfoto's gestuurd naar dezen en genen
Daar is niks mee. Zo verdien je al vroeg je sporen, hetgeen zich uitbetaalt op latere leeftijd. Dat blijkt ook wel, want je studeert aan een topuniversiteit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dat image ging ik toen wel een beetje ja.
Braddie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopteren
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.quote:
Ik had inderdaad wel gecast kunnen worden voor het Dear Reader avontuur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brad zou over je willen schrijven en ik zou je willen adopteren
Op mijn facebook staat een bijzonder verhaal over mezelf in Parijs. Echt een klassiekertje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.
Maar dat had jij natuurlijk allang gezien.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het origineel staat overigens gewoon op mijn Facebook om te bewonderen.
Maar dat had jij natuurlijk allang gezien.
Link naar je FB in DM.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn facebook staat een bijzonder verhaal over mezelf in Parijs. Echt een klassiekertje.
Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.quote:
Fout, het is Paxcon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.quote:
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.quote:
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden?
Geen DM's lekken jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!
Zoals ik net al zei tegen Toto zijn FOK! vriendschappen veel hechter.
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal niet
Ik ben nu gelukkig weer helemaal bijgepraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden? Ik doe niet mee hoor :$
Het antwoord was 86 lieg mij eens niet voor vlegel.quote:
Uhhhhhh dat is na zijn Black Sabbath periode. 81?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn eigen DM's mag wel.
Jouw antwoord zal ik voor eeuwig voor me houden
Ik wil LR geen pijn doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat 84 wordt goedgerekend terwijl bij het filmpje 86 staat
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben beter in oude lullen muziek.
Die is echt oud... uh... 71?quote:
Deze is een beetje uit dezelfde periode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Led Zeppelin-Stairway to Heaven
72quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is echt oud... uh... 71?
[..]
Deze is een beetje uit dezelfde periode.
Ook van The Eagles?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van oudere muziek.
Toppertjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onder andere. Ook Don Henley zelf.
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Wat is beter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Ik hou van vele soorten muziek, ligt er maar net aan waar ik zin in heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |