Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.quote:
Fout, het is Paxcon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet maar zelfs ik durf zonder moeite in te koppen dat dit de user Bijna moet zijn.
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.quote:
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.quote:
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden?
Geen DM's lekken jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb op FB geen vrienden van FOK!
Zoals ik net al zei tegen Toto zijn FOK! vriendschappen veel hechter.
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op vakantie tijdens het ontbijt hadden we VH1 aan. Dan waren er oude videoclips in beeld en moest je raden welk jaar het was. Wel een leuk spel.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat soort dingen weet ik echt totaal niet
Ik ben nu gelukkig weer helemaal bijgepraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik weet helemaal niks van alle inside gebeurtenissen. Hier af en toe meelezen is wel voldoende.
Of had je het over FB vrienden? Ik doe niet mee hoor :$
Het antwoord was 86 lieg mij eens niet voor vlegel.quote:
Uhhhhhh dat is na zijn Black Sabbath periode. 81?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn eigen DM's mag wel.
Jouw antwoord zal ik voor eeuwig voor me houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |