Je buurman is blank, hoerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat hij deels blank is?
Insinueer jij nu dat ik vreemdgegaan ben met de buurman?quote:
Hoe verklaar jij dan dat zijn kleding aan mijn kant van het bed lagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat ik vreemdgegaan ben met de buurman?
Wat een laf achterbaks pisventje ben jij
Hij gaf mij ten minste wel genot!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat zijn kleding aan mijn kant van het bed lag
vuile hoer, voor elke man je kut openen
Dat jij nou zo'n kleine kut hebt dat mijn pener er niet in pastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij gaf mij ten minste wel genot!!
Schei toch uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n kleine kut hebt dat mijn pener er niet in past
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schei toch uitmet je micropenis. Denk je daarmee een vrouw te verwennen of zo. :S
Je zat er graag op, als de buurman er niet was. Pikkelikkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schei toch uitmet je micropenis. Denk je daarmee een vrouw te verwennen of zo. :S
Ja, omdat ik fantaseerde over de buurmanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je zat er graag op, als de buurman er niet was. Pikkelikker
Je kut is daardoor wel gaan hangen, die slakkensporen die je na late riekte als een gekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik fantaseerde over de buurmanAl mijn orgasmes fakete ik, ik deed alles voor je! Zelfs het baren van Djanoo en Priscilla was geen probleem
Zullen we eens over jou beginnen? Elke dag uit je werk had je hoofdpijn, wilde je alleen maar kanon drinken en slapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je kut is daardoor wel gaan hangen, die slakkensporen die je na late riekte als een gek
En dan kwam je thuis en dan had jij het heul niet opgeruimd. Ja ik ga niet werken, doe het huishouden wel. Elke keer op je dikke reet bingo spelen met je facebook hoerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we eens over jou beginnen? Elke dag uit je werk had je hoofdpijn, wilde je alleen maar kanon drinken en slapenwaardeloze zak hooi!
Je bent gewoon waardeloos, respectloos!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan kwam je thuis en dan had jij het heul niet opgeruimd. Ja ik ga niet werken, doe het huishouden wel. Elke keer op je dikke reet bingo spelen met je facebook hoeren
Zeg jij wiens kind je altijd je nikkertje noemtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent gewoon waardeloos, respectloos!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zeg jij wiens kind je altijd je nikkertje noemt
Stik wijf, stik. Stik in alles.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt me diep geraakt met deze opmerking.
Voor het eerst in m'n leven dat je me diep raakt!
Want met je micropenis kwam je zo diep nog niet!
In jouw micropenis zal dat niet lukken, veel te klein.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stik wijf, stik. Stik in alles.
Toch jammer dat je op zo'n jonge leeftijd al een botox behandeling nodig hadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In jouw micropenis zal dat niet lukken, veel te klein.
Zegt wiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je op zo'n jonge leeftijd al een botox behandeling nodig had
Chemisch persoon dat je bent
Jij voedert mij vet, met je slechte kookkunsten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zegt wiejij slikt elke dag afslankpillen met je vadsige lijf
Ga heen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij voedert mij vet, met je slechte kookkunsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |