Okéquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij koken op gas. zoals het hoort
Dat kan alleen als hij hatelijk doet in SESquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik nog een TR tegen hem indienen of kan je het zo wel af?
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij hatelijk doet in SES
Het zit wel diep zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.
Leuke act weer, eerst mij diep beledigen en dan proberen onschuldig te doen. Jammer dat niemand er in trapt en je jezelf nu voor schut zet.quote:
Ik hoop eigenlijk dat jullie je nog kunnen verzoenenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de users daar zieke huisdieren hebben, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem preventief ruimen.
Kadsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kitten? Haar naam is Johanna_Vermeer, afgeleid van Johannes_Vermeer.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kitten? Haar naam is Johanna_Vermeer, afgeleid van Johannes_Vermeer.
[ afbeelding ]
Serieus? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een schatjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
is het een raamprostituee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Heb toch al geen fokcred dus wat heb ik te verliezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuke act weer, eerst mij diep beledigen en dan proberen onschuldig te doen. Jammer dat niemand er in trapt en je jezelf nu voor schut zet.
Dat kan lukken als wietparkiet binnen vijf minuten zijn excuses aanbiedtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat jullie je nog kunnen verzoenen
Hebben d'r al een maandjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Gefeliciteerd.
Wel al iets ouder lijkt mij?
We hebben het niet over de poes van je zusjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het een raamprostituee?
of gewoon de kat van je buren
Ahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben d'r al een maandjeZe is euh.. 4,5 maanden oud.
4,50 maanden? Fantastisch!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben d'r al een maandjeZe is euh.. 4,5 maanden oud.
10/10 kat, 1/10 naam, 5,5 gemiddeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan lukken als wietparkiet binnen vijf minuten zijn excuses aanbiedt![]()
snow?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het niet over de poes van je zusje![]()
Als je hem een keer meeneemt naar Groningen wil ik hem ook wel uitlatenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga nu even met de hond wandelen.
Natuurlijk. Maar ze is heel ondeugend en eigenwijs hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhDus die moet ook nog even wennen aan het nieuwe huis.
Wel een huiskat verder?
Nekvel pakken en op het balkon zettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ze is heel ondeugend en eigenwijs hoor
Telefoonsnoer en lampsnoer zijn kapot geknaagden de gordijnen leven nog, maar duurt niet lang meer.
En plantenspuit helpt niet echt, 3 minuten later probeert/doet ze dingen wat niet mag
Blijven proberen met die plantenspuit, anders gaat ze dat associëren met dingen die wel mogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Telefoonsnoer en lampsnoer zijn kapot geknaagden de gordijnen leven nog, maar duurt niet lang meer.
En plantenspuit helpt niet echt, 3 minuten later probeert/doet ze dingen wat niet mag
M'n ouders wonen op 3 hoog, dus niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nekvel pakken en op het balkon zetten
Alles dwangmatig van tafels afmeppen is nog wel grappig, maar zodra ze dingen stuk gaat bijten begint het lastig te wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overleven ze wel hoor. maar is niet handig dan. of in de gang zetten werkt ook nog wel eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders wonen op 3 hoog, dus niet zo verstandig.
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, zal het over 1,5 week vragen.
naar japanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |