Ahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil het liefst op zijn kop of op zijn buik worden geaaid.
Volgende deel weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
toto doe normaal
doe die chick van inso terug
Doe zelf normaal klapharkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
toto doe normaal
doe die chick van inso terug
soowquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe zelf normaal klaphark
Dat is best wel veel werk. Moet het warme lasagne zijn, of mag het ook koud zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij weer beter is wil hij elke dag alleen nog maar lasagne eten, kan dat?
Ik zal het hem eens vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is best wel veel werk. Moet het warme lasagne zijn, of mag het ook koud zijn?
ik dacht dat wij wel goed zaten maar als je ruzie wil moet je maar even dm'enquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe zelf normaal klaphark
Echt wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niemand komt aan johannes' hond, dat is wel duidelijk!
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niemand komt aan johannes' hond, dat is wel duidelijk!
Ja hoor. Hondenbrokken in plaats van gehakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het hem eens vragen.
Kan je ook hondenbrokken in je lasagne verwerken?
Nee dat doen we niet via DM, dat doen we hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik dacht dat wij wel goed zaten maar als je ruzie wil moet je maar even dm'en
Beterschap aan Oscarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.
Dankjewel Totoquote:
Misschien moet je dat stiekem doen tijdens de volgende lasagne party.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor. Hondenbrokken in plaats van gehakt.
Zou dat lekker zijn?
Primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet via DM, dat doen we hier.
Wie mijn hond beledigt moet op de blaren zitten.
Misschien moet je je hand eens op een kokende plaat leggen, het is dat je gevoelloos bent anders was je nu geburned geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?
Begin jij maar, jij bent van mening dat ik iets foutdoe
Eens, zo gaan we niet met elkaar omquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat wietparkiet op een moment dat mijn hond ziek is probeert deze laffe aanval op hem te openen.
Moet ik nog een TR tegen hem indienen of kan je het zo wel af?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eens, zo gaan we niet met elkaar om
Goed plan. En dan schep ik het op voor Paxcon en kijken we toe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel TotoIk ben blij dat je niet zo harteloos bent als wietparkiet.
[..]
Misschien moet je dat stiekem doen tijdens de volgende lasagne party.
Wij koken op gas. zoals het hoortquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je je hand eens op een kokende plaat leggen, het is dat je gevoelloos bent anders was je nu geburned geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |