Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom van de snelweg af dan.
Zoals je net hebt gelezen is hij al wel aan de beterende hand, maar hij is nog steeds ziek dus dit kan ik helaas niet toestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Waarom heet je hond geen Alba, Johannes?
Wat liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.
Ben je fan van Rowen Heze?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheïst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
Die schipperslui weten in ieder geval wel van aanpakken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen SGP is.
Die zijn hier in de buurt erg populair.
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht nu elk moment Etsu voor de deur.
Probeer eens a la Iwaniusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.
Oh god wat ben jij enthousiast.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheïst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |