SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnen de seconde. Ik ben tevreden.
Chanante site is datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://straightwhiteboystexting.tumblr.com/
Goed bezig, ik had geen zin om een nieuwe te openenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnen de seconde. Ik ben tevreden.
Het is zo waar ookquote:
Je bent zojuist gehosseld. Wanneer spreken we af?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is zo waar ookSommige berichten
Hoe bedoel je 'waar'?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is zo waar ookSommige berichten
Dacht dat je me altijd begreepquote:
Echt?quote:
Nee ik begrijp dit nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dacht dat je me altijd begreepblijkbaar doet JanCees dat wel
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou mij nooit verlagen tot dat soort berichten. LB is het hiermee eens.
2x watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik begrijp dit niet
Maar misschien omdat ik een man ben en nooit vunzige ongewenste tekstjes binnen krijg..Nouja, 2x ofzo
Niet meer dan dat
Oeps ik was even afwezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga het topic kapen, sorry Ama. Nog een voorkeur?
Earl Sweatshirtquote:
Ik vind Tyler toffer. Al viel ie me qua energie tegen toen ik m live zagquote:
Op queensday was ie anders dopequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Tyler toffer. Al viel ie me qua energie tegen toen ik m live zag
oh hij was prima hoor, fuck that golf wang allesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op queensday was ie anders dope
Ja BFF'squote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar wel de grootste baas van de afgelopen jaren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar wel de grootste baas van de afgelopen jaren
quote:
kan er nog wel 10 postenquote:
OF?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Kendrick alles perfect man
Maar buiten OF, Kendrick vind ik rap laatste jaren niet zo boeiend
Odd Futurequote:
Ik heb stiekem wel een zwak voor hiphopquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Kendrick alles perfect man
Maar buiten OF, Kendrick vind ik rap laatste jaren niet zo boeiend
Trap vind ik best wel kut eigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel een zwak voor hiphop
hiphop/trap met uitgaan
Typhoon sowieso beste NL rapper sinds Extince niks meer is met z'n Repperdeklep veel jaren terugquote:
Vond Opgezwolle ook altijd wel aardig hoor. En Extince.quote:
Fresku misschienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond Opgezwolle ook altijd wel aardig hoor. En Extince.
Rest is niet veel nee
Vind ik ook niks. Als Eindhovenaar.quote:
Winnequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook niks. Als Eindhovenaar.
Kempiquote:
Zijn halfbroer ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hef is ook wel een goeie rapper
Uh okequote:
Dat kon echt niet hequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:48 schreef badschaap het volgende:
kutzooi bankpas ingenomen omdat ik niet snel genoeg was om m eruit te halen.
en ik ga morgen op vakantie
Klopt. De meeste banken zijn nu gesloten en hij gaat naar het buitenland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt gewoon geld opnemen bij je eigen bank zonder bankpasje..
Oh jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klopt. De meeste banken zijn nu gesloten en hij gaat naar het buitenland.
voetbalquote:
Gornik kan er niks vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaan winnen gepakt op 1.60
VAMOOOOOOOOOOS
Gaan ze winnen? Ik vertrouw op jou.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaan winnen gepakt op 1.60
VAMOOOOOOOOOOS
gister gdansk gekeken waren echt pareltjes van goalsquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister gdansk gekeken waren echt pareltjes van goals
Nee, waardeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poolse competitie lijkt me nog best degelijk
Yesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker hoor paxcongod
15 euro ingezet?
Inso is een rijke tatta, weet je hoe dat komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Yes
Mag hopen dat Inso verstand van zaken heeft
Ahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inso is een rijke tatta, weet je hoe dat komt
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Ik voel de winst al binnenstromen vanavond
Doeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
hoi
jullie grote vriend wp is er weer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef badschaap het volgende:
Ik moet gewoon eens een keer naar rusland, lijkt me echt grappig, alles loopt er altijd totaal uit de hand
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef badschaap het volgende:
Ik moet gewoon eens een keer naar rusland, lijkt me echt grappig, alles loopt er altijd totaal uit de hand
Nee het is normaal wat daar allemaal gebeurtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat domme mensen zoals jij zich niet voortplanten.
dat is niet normaal en dat kan overal ter wereld gebeurenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_grote_truck.html
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is niet normaal en dat kan overal ter wereld gebeuren
Nou ga jij maar lekker naar Rusland. Zul je vast snel zulke dingen zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoor
Oh dus dan is rusland maar chaotisch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoor
ik vind t wel lachen, dat chaotische.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker naar Rusland. Zul je vast snel zulke dingen zien.
Echt leuk he.
ja echt grappig. mensenlevens in gevaar brengen is superlollig XDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik vind t wel lachen, dat chaotische.
Niet huilen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt grappig. mensenlevens in gevaar brengen is superlollig XD
Zal mij verder een worst wezen maar het feit dat iemand naar Rusland wil omdat het volgens wat dashcamfilmpjes chaotisch is slaat helemaal nergens opquote:
niet alleen maar voor de dashcamfilmpjes, russen zijn echt gewoon geweldigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal mij verder een worst wezen maar het feit dat iemand naar Rusland wil omdat het volgens wat dashcamfilmpjes chaotisch is slaat helemaal nergens op
dat is zeggen dat er in Marokko alleen maar criminelen wonen bijvoorbeeld
waarom zijn ze geniaal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
niet alleen maar voor de dashcamfilmpjes, russen zijn echt gewoon geweldig![]()
zat in een resort op kreta ook bij russen, echt geniaal die mensen
die zijn naar Nederland verhuist duhquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal mij verder een worst wezen maar het feit dat iemand naar Rusland wil omdat het volgens wat dashcamfilmpjes chaotisch is slaat helemaal nergens op
dat is zeggen dat er in Marokko alleen maar criminelen wonen bijvoorbeeld
Vandaar dat er zoveel daklozen en alcoholisten zijn in Ruslandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon je leven voor 200% leven, geen gezeur
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die zijn naar Nederland verhuist duh
Vanavond barbecue.quote:
Moet jij niet op een boot zitten nu ?quote:
Nice.quote:
jaa ze kunnen inderdaad wel aardig drinken die russenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
er wordt geschat dat Rusland 20 miljoen alcoholisten huisvest
rusland heeft 144 miljoen inwoners. dus dat is ongeveer 1 op de 7
ik heb geen bootquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
Moet jij niet op een boot zitten nu ?
helaas geen ijskoningin gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Nog bubblethee gedronken met Snow? Of direct naar Feer en Bogie gegaan?
Eens een faggot altijd een faggotquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb geen boot
Heb mijn afkomst verloochend
Je cunt niet alles hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
helaas geen ijskoningin gezien
Bogie knuffel gegeven voor jou
moet je klappen? Met je leleke harsesquote:
cunt is het zeker wow grof ;squote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je cunt niet alles hebben.
Dank je. Ik vraag me wel eens af of hij me mist.
neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet je klappen? Met je leleke harses
enige wat je nog hebt is je babyfacequote:
Ontkennen dat ik geen übermenschquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
enige wat je nog hebt is je babyface
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
enige wat je nog hebt is je babyface
kerel je bent 1 65quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kerel je bent 1 65
Whap trouwens even
Ben alle nummers kwijt want nieuwe foon
06416000* < radenquote:
kk groter dan ikquote:
#freegazaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kk groter dan ik
Met je Palestijnse vlag
nog 4 achter de 6quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er mist sowieso al een cijfer voor de ster![]()
![]()
gewoon midden oosten bombarderen jatokquote:
it takes one to know onequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
heppie noemt me mentaal achterlijk
ik ga je bij Yvonne rapporteren met je geschijtpostquote:
Kom maar op dikkiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga je bij Yvonne rapporteren met je geschijtpost
quote:
wnr zie ik jequote:
Ik voel me geroepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef leeell het volgende:
Wordt wel de enge-mensen slowchat dit.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
leeell wnr naar bierflesjes vissen?
als ik in je gezichtsveld ben en jij je ogen open hebt.quote:
diepquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:49 schreef leeell het volgende:
[..]![]()
[..]
als ik in je gezichtsveld ben en jij je ogen open hebt.
2deep5mequote:
met je pretentieuze gebrabbelquote:
jaloers dat je niet mee kan doen?quote:
Best wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaloers dat je niet mee kan doen?
Hoe kan ik weggaan als jij de uitgang blokkeert met je dikke reetquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil wel hetero erotisch doen hoor
Hij wakkert bij iedereen een brandend verlangen aan?quote:
Ben jij je klik met de realiteit verloren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan ik weggaan als jij de uitgang blokkeert met je dikke reet
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hemquote:
Nee dat is Hep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wakkert bij iedereen een brandend verlangen aan?
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tssswaar hing je uit dan
Liep vooral bij Hoog Catharijne en Oude Gracht en zo
Ik heb geen rood bolletje bovenin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
etsu welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen rood bolletje bovenin.
Ah, om half 6 was ik ook vlakbij centraal, bij de kruidvat daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopen
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Oscarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Breek me de bek niet open.quote:
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
* wietparkiet raadt Fera aan aangifte te doen voor mishandeling
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.
Voor Oscar doe ik allesquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doel
[..]
Voor Oscar doe ik alles
ik chill altijd in de hardebollenstraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenwat een pauperstraat was dat. Dichtbij CS ook dacht ik
Zwaluwstraat wel geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik chill altijd in de hardebollenstraat
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eensch.
Meer pics van Oscar gaarne.
Ik heb het nummer van je hond niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachet en ik zijn nu aan het JUICHEN
van de week nog tegenover aan de gracht gezetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Ken je Il Pozzo WP? bij oude gracht dat italiaanse restaurant
Oh, dat is jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van je hond niet.
Nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van de week nog tegenover aan de gracht gezeten
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Homebutton 2x achter elkaar indrukken en dan safari naar boven vegen
Ik hoef jou sowieso niet te bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
Hoi Edsoequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
iiCk d8 dt wy friendzz warequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoef jou sowieso niet te bereiken
en heb ook liever niet dat jij mij kan bereiken![]()
wow ik zie mijn uiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
En je bent al vies dik, Jezus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur mij ook even wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:S ben je n beetje boos dat ik hetero ben en op vrouwen val?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat jij nog moet denken
Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom van de snelweg af dan.
Zoals je net hebt gelezen is hij al wel aan de beterende hand, maar hij is nog steeds ziek dus dit kan ik helaas niet toestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Waarom heet je hond geen Alba, Johannes?
Wat liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.
Ben je fan van Rowen Heze?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheïst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
Die schipperslui weten in ieder geval wel van aanpakken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen SGP is.
Die zijn hier in de buurt erg populair.
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht nu elk moment Etsu voor de deur.
Probeer eens a la Iwaniusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.
Oh god wat ben jij enthousiast.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Ben je knap?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |