niet alleen maar voor de dashcamfilmpjes, russen zijn echt gewoon geweldigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal mij verder een worst wezen maar het feit dat iemand naar Rusland wil omdat het volgens wat dashcamfilmpjes chaotisch is slaat helemaal nergens op
dat is zeggen dat er in Marokko alleen maar criminelen wonen bijvoorbeeld
waarom zijn ze geniaal?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
niet alleen maar voor de dashcamfilmpjes, russen zijn echt gewoon geweldig![]()
zat in een resort op kreta ook bij russen, echt geniaal die mensen
die zijn naar Nederland verhuist duhquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal mij verder een worst wezen maar het feit dat iemand naar Rusland wil omdat het volgens wat dashcamfilmpjes chaotisch is slaat helemaal nergens op
dat is zeggen dat er in Marokko alleen maar criminelen wonen bijvoorbeeld
Vandaar dat er zoveel daklozen en alcoholisten zijn in Ruslandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
gewoon je leven voor 200% leven, geen gezeur
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die zijn naar Nederland verhuist duh
Vanavond barbecue.quote:
Moet jij niet op een boot zitten nu ?quote:
Nice.quote:
jaa ze kunnen inderdaad wel aardig drinken die russenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
er wordt geschat dat Rusland 20 miljoen alcoholisten huisvest
rusland heeft 144 miljoen inwoners. dus dat is ongeveer 1 op de 7
ik heb geen bootquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
Moet jij niet op een boot zitten nu ?
helaas geen ijskoningin gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Nog bubblethee gedronken met Snow? Of direct naar Feer en Bogie gegaan?
Eens een faggot altijd een faggotquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb geen boot
Heb mijn afkomst verloochend
Je cunt niet alles hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
helaas geen ijskoningin gezien
Bogie knuffel gegeven voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |