Doeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
hoi
jullie grote vriend wp is er weer
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef badschaap het volgende:
Ik moet gewoon eens een keer naar rusland, lijkt me echt grappig, alles loopt er altijd totaal uit de hand
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef badschaap het volgende:
Ik moet gewoon eens een keer naar rusland, lijkt me echt grappig, alles loopt er altijd totaal uit de hand
Nee het is normaal wat daar allemaal gebeurtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat domme mensen zoals jij zich niet voortplanten.
dat is niet normaal en dat kan overal ter wereld gebeurenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_grote_truck.html
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is niet normaal en dat kan overal ter wereld gebeuren
Nou ga jij maar lekker naar Rusland. Zul je vast snel zulke dingen zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoor
Oh dus dan is rusland maar chaotisch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
nederlandse politie zal niet snel stenen gaan gooien naar een dief hoor
ik vind t wel lachen, dat chaotische.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker naar Rusland. Zul je vast snel zulke dingen zien.
Echt leuk he.
ja echt grappig. mensenlevens in gevaar brengen is superlollig XDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik vind t wel lachen, dat chaotische.
Niet huilen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja echt grappig. mensenlevens in gevaar brengen is superlollig XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |