SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnen de seconde. Ik ben tevreden.
Chanante site is datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://straightwhiteboystexting.tumblr.com/
Goed bezig, ik had geen zin om een nieuwe te openenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnen de seconde. Ik ben tevreden.
Het is zo waar ookquote:
Je bent zojuist gehosseld. Wanneer spreken we af?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is zo waar ookSommige berichten
Hoe bedoel je 'waar'?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is zo waar ookSommige berichten
Dacht dat je me altijd begreepquote:
Echt?quote:
Nee ik begrijp dit nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dacht dat je me altijd begreepblijkbaar doet JanCees dat wel
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou mij nooit verlagen tot dat soort berichten. LB is het hiermee eens.
2x watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik begrijp dit niet
Maar misschien omdat ik een man ben en nooit vunzige ongewenste tekstjes binnen krijg..Nouja, 2x ofzo
Niet meer dan dat
Oeps ik was even afwezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga het topic kapen, sorry Ama. Nog een voorkeur?
Earl Sweatshirtquote:
Ik vind Tyler toffer. Al viel ie me qua energie tegen toen ik m live zagquote:
Op queensday was ie anders dopequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Tyler toffer. Al viel ie me qua energie tegen toen ik m live zag
oh hij was prima hoor, fuck that golf wang allesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op queensday was ie anders dope
Ja BFF'squote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar wel de grootste baas van de afgelopen jaren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar wel de grootste baas van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |