SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
doei kusquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
ik dacht ik bied gewoon op iets
en dan win ik het
en het is morgen
en ik kan helemaal niet!
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.quote:
Maak snel een topic dan. Wellicht vang je nog paar euro's ook danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
Over Holi Festival of Colours
Holi Festival of Colours is afgeleid van het Indiase Holi Phagwa, de jaarlijkse in de lente gevierde overwinning van het goede op het kwaad, die gevierd wordt met uitbundige vrolijkheid en kleuren die zorgen voor gelijkheid in alle mensen! Holi Festival of Colours is de eerste en grootste organisator die de Indiase Holi-gedachte wereldwijd verspreidt. In het jaar 2013 hebben ze 300.000 bezoekers gehad van Mexico City tot Londen, van Zuid Afrika tot Dubai en van Chili tot Australie: en dit jaar gaan ze over de half miljoen.
Line-up
De line-up is zo zomers als maar kan en ijzersterk!
• Bakermat
• Jay Hardway
• Franky Rizardo
• Mightyfools
• Dyna
• Watermat
Daarnaast zijn er op het terrein vele gave verassingen waardoor dit festival zeker een van je hoogtepunten van de zomer zal worden. Neem je vrienden mee en kleur ze in de felste kleuren, of maak nieuwe vrienden en geliefden en misschien dans jij de hele dag wel op een roze wolk. Tot 2 augustus!
ze zegt toch zelf "morgen met me" dat impliceert dat ze opeens wel kan :squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.
Ze vraagt 'wie heeft er zin om morgen met me .....'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf "morgen met me" dat impliceert dat ze opeens wel kan :s
Ja jeetje. Kan ik het helpen dat mijn gedachte verder reiken dan mijn perfecte kleine neusjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vraagt 'wie heeft er zin om morgen met me .....'
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
ik dacht ik bied gewoon op iets
en dan win ik het
en het is morgen
en ik kan helemaal niet!
Sorry schatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja jeetje. Kan ik het helpen dat mijn gedachte verder reiken dan mijn perfecte kleine neusje
misschien na werkquote:
Slimpiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
oh wacht
ik moet nog betalen
dat ga ik gewoon niet doen
Gelukkig maar. Anders had ik het best voor je willen overwegen/doen ook al is het niet helemaal mijn type festivalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
oh wacht
ik moet nog betalen
dat ga ik gewoon niet doen
aw echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders had ik het best voor je willen overwegen/doen ook al is het niet helemaal mijn type festival
Ja, toch niks gepland morgen en een keer ontmoeten zou best leuk zijn toch. Soort herkansing voor het rijksmuseumquote:
ja probleem is dat ik tot 15 moet werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, toch niks gepland morgen en een keer ontmoeten zou best leuk zijn toch. Soort herkansing voor het rijksmuseum
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Jeej. De buren zijn Nederlandstalige muziek uit de jaren 0 aan het draaien
Want anders?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
oh lr
ik moet wel betalen
ik zie je morgen
De term "jonkos klappen" vind ik echt een vreselijke verloedering van de Nederlandse taal.quote:
staat in de voorwaardenquote:
ga je mee jrquote:
ja staat er toch gewoon in jezus weet ik veelquote:
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja staat er toch gewoon in jezus weet ik veel
incasso ofzo
moet je even terug lezenquote:
mex ga je mee naar holi festival in utrecht ja hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga ook een week stoppen met fok
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
oh lr
ik moet wel betalen
ik zie je morgen
wat is het holi festival?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mex ga je mee naar holi festival in utrecht ja he
ik heb geen idee tot hoe laat het isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wow oké. Als je serieus bent moet ik toch even snel kijken naar het hoe en wat. Tot hoe laat duurt het dan, aangezien je vanuit werk ook nog richting Utrecht moet?
Probeer anders eerst nog een topic aan te maken/kaartswap en het te verkopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee tot hoe laat het is![]()
waarschijnlijk kom ik pas veel te laat aan
Oooh. Ja dan kan het nog wel. Zonde maar toch.quote:
trustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
ik ga nu slapen
zeven uur op
en dan werken
en dan eindelijk weekend
slaap lekker
ik moet nu slapen en morgen werken dus geen tijd om dat te regelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer anders eerst nog een topic aan te maken/kaartswap en het te verkopen.
[..]
Oooh. Ja dan kan het nog wel. Zonde maar toch.
Welterusten en succes morgen alvastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
ik ga nu slapen
zeven uur op
en dan werken
en dan eindelijk weekend
slaap lekker
playerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welterusten en succes morgen alvast
amaranthaquote:
Wat een prachtig gedichtje Tjackaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
amarantha
je bent leuk
ik lig door jou vaak in een deuk
je bent ook lief
ik lust geen cornedbeef
jammer dat je je maatje mortaxx zo fuckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb jou niet voor niks kunnen hosselen toch. Die omhelzing stond gelijk aan seks.
veilig antwoord hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt eraan welke game en welke serie
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dat je je maatje mortaxx zo fuck
gezellige optie welquote:
dan mag hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat loop je nou te fokken met mexicano
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn hier nu alleen nog maar (ex)-mods?
Wat een saaie bedoening
dat was goed gespeld hoorquote:
lr heeft tegen mij gezegd dat jij en sof een stel zijnquote:
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar lag het niet aan
meer dat je mij vergeet
Dit weet echt iedereen alquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lr heeft tegen mij gezegd dat jij en sof een stel zijn
oh g.god
ik lek dms
Je bent zelf saaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn hier nu alleen nog maar (ex)-mods?
Wat een saaie bedoening
quote:
dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen dus. Voor je het weet verleg ik mijn vizier op Cachet![]()
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
wat ga je volgend jaar doen
Dan kan je Knut nooit meer op de koffie uitnodigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.
Bedankt, Hansa.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat Hansa Rostock 3e liga speelt
Wat zijn die afgegleden
Of juist wel. Dat moet Cachet hem wel bedienen als gastvrouw. Al heeft Knut sowieso nog maar anderhalve maand te leven, maximaal is dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je Knut nooit meer op de koffie uitnodigen
Haha, leukquote:
Dan moet je maar alles regelen in de hoogste versnelling.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist wel. Dat moet Cachet hem wel bedienen als gastvrouw. Al heeft Knut sowieso nog maar anderhalve maand te leven, maximaal is dat.
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.
Goed hoorquote:
waz me jou dan LBquote:
Mexquote:
Ballonquote:
Je weet togquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uit de ghetto toch ja toch niet dan
oh goed hoor, niks mis met dit dagjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MexJa gaat prima, met jou?
Waddup dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh goed hoor, niks mis met dit dagje
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weerquote:
Chill chillquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weer
Wat ging je daar doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weer
Bij iemand langs en even stadje checken jwzquote:
Alkmaar kutdorpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij iemand langs en even stadje checken jwz
vond het best ok, dat park op de stadsmuur enzquote:
Prima prima! met jou?quote:
Wel een tering eind reizen voor jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond het best ok, dat park op de stadsmuur enz
boksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je woont zelf in een kutdorp.
Ja was wel chill. Had haar 6 jaar niet gezien ofzo alquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een tering eind reizen voor jou.
Was hij/zij het waard?
Tjacka provoceerde mij. De schoftquote:
Leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was wel chill. Had haar 6 jaar niet gezien ofzo aloud buurmeisje die daarheen is gegaan.
Hoperquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was wel chill. Had haar 6 jaar niet gezien ofzo aloud buurmeisje die daarheen is gegaan.
Mooi!quote:
Picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/2doc/31-07-2014/VPWON_1216387quote:De Chinese overheid heeft als eerste internetverslaving geclassifiseerd als klinische aandoening. Documentaire over de Chinese afkickklinieken die je hiervan kunnen genezen.
Nee.quote:
Ik voel mij erg gevleid. Maar als vriend van mijn vijand ben jij ook een vijand van mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka provoceerde mij. De schoft
[..]
Leuk
Genoeg priveklinieken ook in Nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/2doc/31-07-2014/VPWON_1216387
Begint anders al mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Genoeg priveklinieken ook in Nederland.
Hoezo zit je dan elke dag op FOK! :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet verslaafd aan het internet.
Denk ik.
Klinkt leuk, ik ga straks ook even kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo eet ik elke dag één tussendoortje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zit je dan elke dag op FOK! :p
Als dat in Nederland komt hebben ze heel FOK! voor de deur staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je er verslaafd aan bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo eet ik elke dag één tussendoortje?
Ik zeker niet. Het is meer een gebrek aan andere hobby's/doelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik.
Helaas, helaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voel mij erg gevleid. Maar als vriend van mijn vijand ben jij ook een vijand van mij.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je er verslaafd aan bent.
Ik wel een beetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk ik.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ik ga straks ook even kijken
Eentje maar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo eet ik elke dag één tussendoortje?
Wie niet?quote:
Ik ook. Als het internet niet werkt begin ik helemaal te trillen en weet ik niet meer wat ik moet doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben zwaar verslaafd aan internet.
12*quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun je toch onmogelijk tevreden blijven met 13cm?
JR en ik. Ons levensdoel is het worden van een tovenaar.quote:
Ik wist wel dat hij overdreef na Wasteland.quote:
Door een seksverslaving wordt hij ineens 10 cm dieper ja, wat een mirakelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik maar boos in bed liggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Als het internet niet werkt begin ik helemaal te trillen en weet ik niet meer wat ik moet doen
Sup?quote:
Ja, tenzij ik een dag weg ben. Als ik gewoon thuis ben eet ik maar één tussendoortje. Nja, en vaker fruit, maar dat vind ik wat andersquote:
Ik vrees dat je achter loopt op mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR en ik. Ons levensdoel is het worden van een tovenaar.
Ja, slapen enzo. Toch iets beters te doen op zo'n momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar boos in bed liggen
Snap ik. Wie moet anders de FOK!stats bijhouden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Als het internet niet werkt begin ik helemaal te trillen en weet ik niet meer wat ik moet doen
Dat is ruim voldoendequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al praktisch 30 anders. Mijn Harry Potter roleplaying zal het jouwe spoedig wegblazen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je achter loopt op mij.
Gordijnen dicht totdat het internet het weer doet en ik weer kan FOK!ken de hele nachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, slapen enzo. Toch iets beters te doen op zo'n moment
Als mijn internet niet werkt is dat niet mogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ik. Wie moet anders de FOK!stats bijhouden?
Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watsonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al praktisch 30 anders. Mijn Harry Potter roleplaying zal het jouwe spoedig wegblazen.
goed gifjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watson
Beat that![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer mijn mobiel als hotspot gebruikt omdat mijn vaste verbinding stuk wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht totdat het internet het weer doet en ik weer kan FOK!ken de hele nacht
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watson
Beat that![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik eet vaak koekjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik een dag weg ben. Als ik gewoon thuis ben eet ik maar één tussendoortje. Nja, en vaker fruit, maar dat vind ik wat anders
Klinkt niet al te best though. Ook goed hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder wel ok. Jij?
haar hoofd is toch rondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.
Hooguit ovaal. Dat moet jij toch weten als tekenaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
haar hoofd is toch rond
jeetje :S
Ik begin anders altijd met twee rondjes hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit ovaal. Dat moet jij toch weten als tekenaar.
heel lekkerquote:
Jouw username danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heel lekker
ik krijg ook altijd een beetje zin in tussendoortjes van je username want brownies zijn genot
maar... must... resist...
Paar nachten slecht geslapen en dat eist nu zijn tol. En ik had lekker vakantie totdat er ineens grote problemen op het werk ontstonden en ze mij nodig haddenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet al te best though. Ook goed hoor
Ron-dingen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.
Dit is wel een goed puntquote:
Galmt het lekker door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is dronken aan het douchen en de douche zit naast mijn kamerLach me dood haha
Hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR en ik. Ons levensdoel is het worden van een tovenaar.
[..]
Ik wist wel dat hij overdreef na Wasteland.
Awh that sucksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Paar nachten slecht geslapen en dat eist nu zijn tol. En ik had lekker vakantie totdat er ineens grote problemen op het werk ontstonden en ze mij nodig hadden
quote:
Heel vreemd inderdaad. Logischer was geweest als je boos zou zijn dat je deze kans zelf hebt laten schieten.quote:
Jij had hem kunnen maken.quote:
Ik eet wel vaak slechtquote:
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar gaat niet helemaal goed volgens mij
Maar je bent niet eens dik wejoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet wel vaak slechtDenk dat dat wat compenseert.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Logischer was geweest als je boos zou zijn dat je deze kans hebt laten schieten.
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.quote:
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens dik wejo
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemenquote:
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
Dit is te diep voor mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt me
Er was niks beters mogelijk dan dit en een 'grap' was nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..
Ik was ook om 3 uur wakkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemen![]()
Maar niet te laat gaan slapen, gister was het ook 3:00 voordat ik een keer sliep
Die geen moest 'maar één' zijn.quote:
Ik ook, maar ik had daarvoor al geslapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Ja m'n telefoon trildequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactieToen was het half drie volgens mij
op de cam toen niet, even kijken in je foboquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Mex, vind je mij lijken op Rihanna?
Ik krijg een mailquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
Gaat om de meest recente.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de cam toen niet, even kijken in je fobo
Krijg je een mailtje hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
Ook handigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik heb dat aangepast naar DM
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond net een kinderfoto. Ik was toen al buitengewoon knap zo blijkt. Dit wilde ik even melden.
Ja dacht ik al, die met hoedje?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, die met hoedje?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, die met hoedje?
quote:
Zie vorige post, ik kan me voorstellen dat iemand de vergelijking maakt maar vind m vergezocht.quote:
Bedankt dat je het nog even verifieert.quote:
Nee dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie vorige post, ik kan me voorstellen dat iemand de vergelijking maakt maar vind m vergezocht.
Sowieso heeft Rihanna niet bepaald hetzelfde háár.
Niet altijd maar er zijn foto's van Rihanna waar ze zwart met krulletjes heeft. Ik vind het redelijk in de buurt komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie vorige post, ik kan me voorstellen dat iemand de vergelijking maakt maar vind m vergezocht.
Sowieso heeft Rihanna niet bepaald hetzelfde háár.
is er wat mis mee dan?quote:
Nope, maar wou weten of anderen dat ook zagen of juist nietquote:
Ik bedoelde met de vergelijking, maar daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Juist niet, ik vind het een mooie foto.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorhoofd is een stuk beter gevormd dan bij Rihanna.
Goede versierpoging wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorhoofd is een stuk beter gevormd dan bij Rihanna.
Eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Rihanna een beetje duf uit dr ogen kijken altijd. Dat is bij LB zeker niet het geval.
Ik wilde het niet zeggen.quote:
Mwa niet echt. Slechts een observatie. Al voelde het inderdaad wel een beetje vreemd dat nota bene ik het eerste compliment gaf.quote:
Watjequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond net een kinderfoto. Ik was toen al buitengewoon knap zo blijkt. Dit wilde ik even melden.
jatog helemaal locoquote:
Nouja het zou ook wat hypocriet zijnquote:
Ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het zou ook wat hypocriet zijn
niet dat ik nu nog helemaal los gaquote:
Awhhhquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend maar eens een keer niet loco zijn. Veel te brak voor druks
Ik wel, altijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet dat ik nu nog helemaal los ga
straks worden je ogen ook zoquote:
Die is losgeslagenquote:
quote:
Yupquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://straightwhiteboystexting.tumblr.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |