dat was goed gespeld hoorquote:
lr heeft tegen mij gezegd dat jij en sof een stel zijnquote:
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar lag het niet aan
meer dat je mij vergeet
Dit weet echt iedereen alquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lr heeft tegen mij gezegd dat jij en sof een stel zijn
oh g.god
ik lek dms
Je bent zelf saaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn hier nu alleen nog maar (ex)-mods?
Wat een saaie bedoening
quote:
dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen dus. Voor je het weet verleg ik mijn vizier op Cachet![]()
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
wat ga je volgend jaar doen
Dan kan je Knut nooit meer op de koffie uitnodigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.
Bedankt, Hansa.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie dat Hansa Rostock 3e liga speelt
Wat zijn die afgegleden
Of juist wel. Dat moet Cachet hem wel bedienen als gastvrouw. Al heeft Knut sowieso nog maar anderhalve maand te leven, maximaal is dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je Knut nooit meer op de koffie uitnodigen
Haha, leukquote:
Dan moet je maar alles regelen in de hoogste versnelling.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of juist wel. Dat moet Cachet hem wel bedienen als gastvrouw. Al heeft Knut sowieso nog maar anderhalve maand te leven, maximaal is dat.
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwen vind ik wat vroeg binnen een jaar maar samen met Cachet een woning betrekken zie ik toch wel als eerste streven.
Goed hoorquote:
waz me jou dan LBquote:
Mexquote:
Ballonquote:
Je weet togquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uit de ghetto toch ja toch niet dan
oh goed hoor, niks mis met dit dagjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MexJa gaat prima, met jou?
Waddup dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh goed hoor, niks mis met dit dagje
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weerquote:
Chill chillquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weer
Wat ging je daar doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima dag gehad in Alkmaar. Was wel enorm heet weer
Bij iemand langs en even stadje checken jwzquote:
Alkmaar kutdorpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij iemand langs en even stadje checken jwz
vond het best ok, dat park op de stadsmuur enzquote:
Prima prima! met jou?quote:
Wel een tering eind reizen voor jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond het best ok, dat park op de stadsmuur enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |