staat in de voorwaardenquote:
ga je mee jrquote:
ja staat er toch gewoon in jezus weet ik veelquote:
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja staat er toch gewoon in jezus weet ik veel
incasso ofzo
moet je even terug lezenquote:
mex ga je mee naar holi festival in utrecht ja hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ga ook een week stoppen met fok
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
oh lr
ik moet wel betalen
ik zie je morgen
wat is het holi festival?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
mex ga je mee naar holi festival in utrecht ja he
ik heb geen idee tot hoe laat het isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wow oké. Als je serieus bent moet ik toch even snel kijken naar het hoe en wat. Tot hoe laat duurt het dan, aangezien je vanuit werk ook nog richting Utrecht moet?
Probeer anders eerst nog een topic aan te maken/kaartswap en het te verkopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen idee tot hoe laat het is![]()
waarschijnlijk kom ik pas veel te laat aan
Oooh. Ja dan kan het nog wel. Zonde maar toch.quote:
trustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
ik ga nu slapen
zeven uur op
en dan werken
en dan eindelijk weekend
slaap lekker
ik moet nu slapen en morgen werken dus geen tijd om dat te regelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer anders eerst nog een topic aan te maken/kaartswap en het te verkopen.
[..]
Oooh. Ja dan kan het nog wel. Zonde maar toch.
Welterusten en succes morgen alvastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
ik ga nu slapen
zeven uur op
en dan werken
en dan eindelijk weekend
slaap lekker
playerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welterusten en succes morgen alvast
amaranthaquote:
Wat een prachtig gedichtje Tjackaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
amarantha
je bent leuk
ik lig door jou vaak in een deuk
je bent ook lief
ik lust geen cornedbeef
jammer dat je je maatje mortaxx zo fuckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb jou niet voor niks kunnen hosselen toch. Die omhelzing stond gelijk aan seks.
veilig antwoord hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt eraan welke game en welke serie
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dat je je maatje mortaxx zo fuck
gezellige optie welquote:
dan mag hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.
ohquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat loop je nou te fokken met mexicano
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hebben ruzie. Het is allemaal onderdeel van een groter plan.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn hier nu alleen nog maar (ex)-mods?
Wat een saaie bedoening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |