quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze zegt toch zelf "morgen met me" dat impliceert dat ze opeens wel kan :s
Ja jeetje. Kan ik het helpen dat mijn gedachte verder reiken dan mijn perfecte kleine neusjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vraagt 'wie heeft er zin om morgen met me .....'
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
ik dacht ik bied gewoon op iets
en dan win ik het
en het is morgen
en ik kan helemaal niet!
Sorry schatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja jeetje. Kan ik het helpen dat mijn gedachte verder reiken dan mijn perfecte kleine neusje
misschien na werkquote:
Slimpiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
oh wacht
ik moet nog betalen
dat ga ik gewoon niet doen
Gelukkig maar. Anders had ik het best voor je willen overwegen/doen ook al is het niet helemaal mijn type festivalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
oh wacht
ik moet nog betalen
dat ga ik gewoon niet doen
aw echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders had ik het best voor je willen overwegen/doen ook al is het niet helemaal mijn type festival
Ja, toch niks gepland morgen en een keer ontmoeten zou best leuk zijn toch. Soort herkansing voor het rijksmuseumquote:
ja probleem is dat ik tot 15 moet werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, toch niks gepland morgen en een keer ontmoeten zou best leuk zijn toch. Soort herkansing voor het rijksmuseum
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Jeej. De buren zijn Nederlandstalige muziek uit de jaren 0 aan het draaien
Want anders?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
oh lr
ik moet wel betalen
ik zie je morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |