Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watsonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al praktisch 30 anders. Mijn Harry Potter roleplaying zal het jouwe spoedig wegblazen.
goed gifjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watson
Beat that![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer mijn mobiel als hotspot gebruikt omdat mijn vaste verbinding stuk wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht totdat het internet het weer doet en ik weer kan FOK!ken de hele nacht
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Ron, dus ik heb Emma Watson
Beat that![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik eet vaak koekjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik een dag weg ben. Als ik gewoon thuis ben eet ik maar één tussendoortje. Nja, en vaker fruit, maar dat vind ik wat anders
Klinkt niet al te best though. Ook goed hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder wel ok. Jij?
haar hoofd is toch rondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.
Hooguit ovaal. Dat moet jij toch weten als tekenaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
haar hoofd is toch rond
jeetje :S
Ik begin anders altijd met twee rondjes hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit ovaal. Dat moet jij toch weten als tekenaar.
heel lekkerquote:
Jouw username danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heel lekker
ik krijg ook altijd een beetje zin in tussendoortjes van je username want brownies zijn genot
maar... must... resist...
Paar nachten slecht geslapen en dat eist nu zijn tol. En ik had lekker vakantie totdat er ineens grote problemen op het werk ontstonden en ze mij nodig haddenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet al te best though. Ook goed hoor
Ron-dingen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan had je het vanavond nog over het moeten hebben van rondingen.
Dit is wel een goed puntquote:
Galmt het lekker door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is dronken aan het douchen en de douche zit naast mijn kamerLach me dood haha
Hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR en ik. Ons levensdoel is het worden van een tovenaar.
[..]
Ik wist wel dat hij overdreef na Wasteland.
Awh that sucksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Paar nachten slecht geslapen en dat eist nu zijn tol. En ik had lekker vakantie totdat er ineens grote problemen op het werk ontstonden en ze mij nodig hadden
quote:
Heel vreemd inderdaad. Logischer was geweest als je boos zou zijn dat je deze kans zelf hebt laten schieten.quote:
Jij had hem kunnen maken.quote:
Ik eet wel vaak slechtquote:
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar gaat niet helemaal goed volgens mij
Maar je bent niet eens dik wejoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet wel vaak slechtDenk dat dat wat compenseert.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Logischer was geweest als je boos zou zijn dat je deze kans hebt laten schieten.
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.quote:
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens dik wejo
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemenquote:
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
Dit is te diep voor mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt me
Er was niks beters mogelijk dan dit en een 'grap' was nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..
Ik was ook om 3 uur wakkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemen![]()
Maar niet te laat gaan slapen, gister was het ook 3:00 voordat ik een keer sliep
Die geen moest 'maar één' zijn.quote:
Ik ook, maar ik had daarvoor al geslapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Ja m'n telefoon trildequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactieToen was het half drie volgens mij
op de cam toen niet, even kijken in je foboquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Mex, vind je mij lijken op Rihanna?
Ik krijg een mailquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
Gaat om de meest recente.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de cam toen niet, even kijken in je fobo
Krijg je een mailtje hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |