Ik eet wel vaak slechtquote:
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar gaat niet helemaal goed volgens mij
Maar je bent niet eens dik wejoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet wel vaak slechtDenk dat dat wat compenseert.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Logischer was geweest als je boos zou zijn dat je deze kans hebt laten schieten.
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.quote:
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je warm water gebruikt en hoorde je hem ineens gillen?
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik accepteer dat ik niet altijd grappig kan zijn.
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens dik wejo
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemenquote:
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
Dit is te diep voor mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd een melk kan zijn is dan ook veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daarom eet ik dus geen tussendoortjes, dat redt me
Er was niks beters mogelijk dan dit en een 'grap' was nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij alle drie niet slagen als conferencier..
Ik was ook om 3 uur wakkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben we het op kunnen lossen. En die dagen die ik nu gemist heb kan ik later alsnog vrij nemen![]()
Maar niet te laat gaan slapen, gister was het ook 3:00 voordat ik een keer sliep
Die geen moest 'maar één' zijn.quote:
Ik ook, maar ik had daarvoor al geslapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook om 3 uur wakker!
Ja m'n telefoon trildequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Je reageerde gister ook wel heel snel op mijn fobo reactieToen was het half drie volgens mij
op de cam toen niet, even kijken in je foboquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Mex, vind je mij lijken op Rihanna?
Ik krijg een mailquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
Gaat om de meest recente.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de cam toen niet, even kijken in je fobo
Krijg je een mailtje hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat je telefoon trillen als iemand een bericht in je fobo zet? Handig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |