SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
doei kusquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
ik dacht ik bied gewoon op iets
en dan win ik het
en het is morgen
en ik kan helemaal niet!
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.quote:
Maak snel een topic dan. Wellicht vang je nog paar euro's ook danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
Over Holi Festival of Colours
Holi Festival of Colours is afgeleid van het Indiase Holi Phagwa, de jaarlijkse in de lente gevierde overwinning van het goede op het kwaad, die gevierd wordt met uitbundige vrolijkheid en kleuren die zorgen voor gelijkheid in alle mensen! Holi Festival of Colours is de eerste en grootste organisator die de Indiase Holi-gedachte wereldwijd verspreidt. In het jaar 2013 hebben ze 300.000 bezoekers gehad van Mexico City tot Londen, van Zuid Afrika tot Dubai en van Chili tot Australie: en dit jaar gaan ze over de half miljoen.
Line-up
De line-up is zo zomers als maar kan en ijzersterk!
• Bakermat
• Jay Hardway
• Franky Rizardo
• Mightyfools
• Dyna
• Watermat
Daarnaast zijn er op het terrein vele gave verassingen waardoor dit festival zeker een van je hoogtepunten van de zomer zal worden. Neem je vrienden mee en kleur ze in de felste kleuren, of maak nieuwe vrienden en geliefden en misschien dans jij de hele dag wel op een roze wolk. Tot 2 augustus!
ze zegt toch zelf "morgen met me" dat impliceert dat ze opeens wel kan :squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.
Ze vraagt 'wie heeft er zin om morgen met me .....'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dus geen meet want Sof kan zelf niet gekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |