ik ga je bij Yvonne rapporteren met je geschijtpostquote:
Kom maar op dikkiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga je bij Yvonne rapporteren met je geschijtpost
quote:
wnr zie ik jequote:
Ik voel me geroepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef leeell het volgende:
Wordt wel de enge-mensen slowchat dit.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
leeell wnr naar bierflesjes vissen?
als ik in je gezichtsveld ben en jij je ogen open hebt.quote:
diepquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:49 schreef leeell het volgende:
[..]![]()
[..]
als ik in je gezichtsveld ben en jij je ogen open hebt.
2deep5mequote:
met je pretentieuze gebrabbelquote:
jaloers dat je niet mee kan doen?quote:
Best wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaloers dat je niet mee kan doen?
Hoe kan ik weggaan als jij de uitgang blokkeert met je dikke reetquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil wel hetero erotisch doen hoor
Hij wakkert bij iedereen een brandend verlangen aan?quote:
Ben jij je klik met de realiteit verloren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan ik weggaan als jij de uitgang blokkeert met je dikke reet
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hemquote:
Nee dat is Hep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wakkert bij iedereen een brandend verlangen aan?
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tssswaar hing je uit dan
Liep vooral bij Hoog Catharijne en Oude Gracht en zo
Ik heb geen rood bolletje bovenin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
etsu welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen rood bolletje bovenin.
Ah, om half 6 was ik ook vlakbij centraal, bij de kruidvat daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
half 6 op centraal toen naar de appie, toen naar de coffeeshop en toen naar de bushalte bij sterrenwijk gelopen
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Oscarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar heeft inmiddels een spuit gehad, en hij eet rijst en witte vis en het gaat beter met hem
Breek me de bek niet open.quote:
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
* wietparkiet raadt Fera aan aangifte te doen voor mishandeling
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Vis, nog nooit gehoord eigenlijk. Maar als het werkt.
Voor Oscar doe ik allesquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte vis, kip, rijst, het is allemaal makkelijk verteerbaar, en die spuit was er om misselijkheid tegen te gaan. Spuit prikte wel, heb hem nog nooit zo hard horen piepen, maar het was voor een goed doel
[..]
Voor Oscar doe ik alles
ik chill altijd in de hardebollenstraatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat we per ongeluk een hoerenbuurt zijn ingelopenwat een pauperstraat was dat. Dichtbij CS ook dacht ik
Zwaluwstraat wel geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik chill altijd in de hardebollenstraat
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben jij je klik met de realiteit verloren?
dit is het internet, je moet gewoon op het rode bolletje links bovenin klikken gek
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eensch.
Meer pics van Oscar gaarne.
Ik heb het nummer van je hond niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag dat aan hem per whatsapp ik weet zeker dat hij graag gehoor geeft aan je vraag.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachet en ik zijn nu aan het JUICHEN
van de week nog tegenover aan de gracht gezetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Ken je Il Pozzo WP? bij oude gracht dat italiaanse restaurant
Oh, dat is jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van je hond niet.
Nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van de week nog tegenover aan de gracht gezeten
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Homebutton 2x achter elkaar indrukken en dan safari naar boven vegen
Ik hoef jou sowieso niet te bereikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
Hoi Edsoequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks ontploft m'n telefoon en dat wil je niet, anders kan je mij niet bereiken
iiCk d8 dt wy friendzz warequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik hoef jou sowieso niet te bereiken
en heb ook liever niet dat jij mij kan bereiken![]()
wow ik zie mijn uiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
En je bent al vies dik, Jezus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuur mij ook even wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:S ben je n beetje boos dat ik hetero ben en op vrouwen val?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat jij nog moet denken
Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom van de snelweg af dan.
Zoals je net hebt gelezen is hij al wel aan de beterende hand, maar hij is nog steeds ziek dus dit kan ik helaas niet toestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ik Oscar in de vrachtwagen mag meenemen naar m'n nieuwe huis.
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Waarom heet je hond geen Alba, Johannes?
Wat liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik Etsu de naam liet bepalen.
Ben je fan van Rowen Heze?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheïst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
Die schipperslui weten in ieder geval wel van aanpakken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen SGP is.
Die zijn hier in de buurt erg populair.
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht nu elk moment Etsu voor de deur.
Probeer eens a la Iwaniusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil lasagne a la Johannes proeven.
Oh god wat ben jij enthousiast.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef Vriezzer het volgende:
Op verzoek van de OP met de billen bloot in 3, 2, 1..
Naam: Martijn
Leeftijd: Oh God please no, nonoonoo, I'm too young to die! 23.
Religie: atheïst
Burgerlijke staat: forever alone![]()
Hoogst genoten opleiding: HBO afgerond, volg nu WO
Woonplaats/province: Limburg
Voetbalclub: Ajax
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: ben niet van de films
Lievelingsdier: ehh... een vrouw?![]()
![]()
Lievelingskleur: GROEEEHN! GROEEEEEEENN!! (ontkent iedere inspiratie van Lingo...)
Politieke voorkeur: Zit net iets recht van het midden, ben niet partij gebonden. Bevindt me in het grijze veld tussen CDA, CU, D66 en VVD. Gevalletje polder-kiezer o.i.d...![]()
Als er nog vragen zijn dan hoor ik 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |