watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch is
dat is als groetjes doen aan Prem als je in suriname bent
En dit had je liever dan WP?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
jij moet rapper wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
we gaan lekker en we ademen het uit
fuck de uitgang want we gaan nog niet naar huis
meisje schud je tieten want je vader die zit thuis
Daar heb ik nog nooit in gepostquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die slowchat daar die niet over Utopia gaat leuker.
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit in gepost
en dat vind ik prima zo
De klasse van Utopia niet inzienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over Utopia gepost.
Dat vind ik prima zo.
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht ik wel ooit over Utopia hebben gepost dan zie ik graag dat die berichten worden verwijderd.
Is dat voor of na Spangas?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks kun je met mij iedere werkdag om 19:30 Utopia kijken
Ik voel me betrapt.quote:
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.quote:
Is datquote:
Zie relatiestatusquote:
Spangas kijk ik nooit, dus geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat voor of na Spangas?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
Concerta kopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik voel me betrapt.
Ik geloof in een scheiding van geloof en staat en laat dat aspect achterwege bij de verkiezingen.
[..]
Ik ben niet de trouwe fan die bij alle optredens aanwezig wil zijn, maar RH maakt mij zeker blij.
[..]
Is datof een
of een
of een
of een
of.. dit wordt te vermoeiend.. of is dat een
?
[..]
Zie relatiestatus
Gelukkig ben jij er als deėscalator.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De topic is weer aan het escaleren.
sorry lrgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Dequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Het hoogtepunt qua spanning lag anders een half uur geleden, toen mijn vriend wp en ik een klein misverstand hadden. Gelukkig is dit alweer bijgelegd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry lrgod
ik ga weer de zee in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |