Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal heen en hoe lang?
wow stoere boy jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nuchter atm
zo even glaasje vodka pakken en jointje rollen gr
Osaka?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tokyo en dan halverwege ergens 2 dagen met het vliegtuig naar andere stad (weet de naam ff niet) en dan weer terug naar Tokyo. Geen rondreis ofzo.
2 welen. 25ste terug en dan weekje kloten in t nieuwe huis en dan begint school weer
haten op wpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mis hamerhaaitjedie was veel leuker dan wp
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones
But names will never hurt me.
Thanks voor het hebben van mijn rug broerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Dan is het weer goed, Vriend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben even afgekoeld en ik denk dat het voor onze vriendschap beter is als ik je onfatsoenlijke gedrag vergeef.
JohannesWietparkiet
geen probleem toch weetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
haten op HHquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
haten op wp![]()
z3hma flikkertje
Tijd voor onze geheime groetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Thanks voor het hebben van mijn rug broer
[..]
Dan is het weer goed, Vriend.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor onze geheime groet
[ afbeelding ]
dat neemt nog niet weg dat het racistisch isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |