Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen Oostblok anekdotes ?? aOostblok
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Testen ze ook op motivatie? Want ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat LR z'n studie verwaarloost.
Van jou. Vooral over hoerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ik of LR? Ik had namelijk een perfect uitzicht op het commiblock.
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Songfestival meets zijn nu eenmaal belangrijker dan tentamens, ik denk dat ieder weldenkend mens hem daarin gelijk zou geven.
xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
De Mol*quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n fan was van de Mol.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je moeder niet gezien xd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol*
Beetje respectvoller omgaan met mijn helden
Dit verzin je ter plekkequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Dit gelooft echt niemandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg waarom de bank zo ingezakt was, ik zei dat het door jou kwam. XDd
Kloptquote:
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van Etsu hoort nog wel eens 'Paxcon is een vorm van terreur'
Nu klopt hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt
Kamer staat bijna leeg, je kan afscheid nemen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb daar zoveel mooie herinneringen.
Ja. Ook palendansvereniging?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Nou zeg toch maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal ik dan eens zeggen wat men over Etsu zegt??
Dat wil hij niet weten hoor....
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of ik naar de hoeren ben geweest? Wat denk je zelf?
Neee, dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou zeg toch maar
*tromgeroffel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |