Het is ook niet zo, maar ik houd me cool tegenover Mortaxx zijn stoere online alter-ego.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Met zo'n CV en toekomstperspectief liggen heel de Baltische staten aan je voeten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Speciaal door sof ga ik nu kaasstengels eten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx en ik lijken het weer eens als enige droog te houden
#Haagseleef
jammer voor je lrquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Hier is het vooralsnog ook nog lekker droog
Ja, zeker.quote:
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
Wat is jouw account?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag ik daar ene Jeffrey. Weet niet waar ik die van moet kennen, maar die was echt dom.
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zit nu in mijn drum and bass fase. Kan volgende week ook zomaar ineens een André Hazes fase worden
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen druppel, slechts extreem benauwd.
wow wie ben jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
[..]
Hier wel een deel van een van de buien die over Limburg trok meegepikt. Koelde even heerlijk af, maar inmiddels is het ook weer benauwd.
Niet dat de JCS zoveel boeitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Ajax morgen met bloed zweet en tranen de JCS wint zou dat best eens kunnen.
Ohjeequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat de JCS zoveel boeit
[..]
Ohjee
hij houdt van vrouwen, heeft er geen, en is voor een partij die vindt dat vrouwen niks mogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel voorgesteld
GC / [GRTD #4571] SNOW TOPIC
[..]
Heb ik niet
Ze vroegen zelfs wat 'geen zorgen' in het Swahili was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een paupervragen bij de Slimste Mens.
Glamping wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |