Ooh, weet nog niet of ik ga kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
22:00. En Ronaldo doet niet mee inderdaad.
Wattan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it
keek vanochtend op voetbalwedden die mensen zijn gek
Jij wil liever door het leven gaan als eeuwige puber?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet toegeven dat ik de leeftijd van 22 bereik. #crisis
die lui betten echt op alles die begonnen in australie gingen naar de meest louche competitiesquote:
Uhu, en daarna vol op de friendliesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die lui betten echt op alles die begonnen in australie gingen naar de meest louche competities
2e divisie tsjechiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, en daarna vol op de friendlies
Nu is het te laat Fokkiequote:
Eigenlijk niet. Dan ben je ook nog zo onwetend. Doe dan dan maar forever 20/21.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil liever door het leven gaan als eeuwige puber?
Zit daar ook zo`n gast. Die speelt dan ook serieus met 1k dat soort aidswedstrijdenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hmm
ik ga even kijken. stuur je wel een dm
Onsterfelijkheid lijkt me echt heel erg kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Dan ben je ook nog zo onwetend. Doe dan dan maar forever 20/21.
Maar dan moet onsterfelijkheid wel heel snel uitgevonden worden.
twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Sterfelijkheid is ook kutquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid lijkt me echt heel erg kut.
Godverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die hashtagtwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Die hashtagtwitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:03:44Wij zijn alert op zakkenrollers, jij ook? Let op je spullen met Canal Parade. #AGP14 #zakkenrollershoudenvanpikken http://t.co/kUrK9vWFLa reageer retweet
Nee dankje. Ik krijg ze wel gratis. Ooitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
fokkie wil je foto's van flips kopen?
komt omdat je sterfelijk bent. denk dat wanneer je onsterfelijk bent een hele andere kijk op het leven krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook. Vooral omdat je eigenlijk continu van omgeving moet wisselen om niet op te vallen. Je zal je nooit aan een persoon kunnen hechten die sterfelijk is. Etc. Etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |