snaochat nietquote:
dit zeggen tegen een meisjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
snaochat niet
snapchat wel, maar daar doe ik niks mee, kut app
Ik was al aan het editten jeetje. Stommerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
snaochat niet
snapchat wel, maar daar doe ik niks mee, kut app
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche appquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al aan het editten jeetje. Stommerd.
ehm over paar minuten welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi jepser XD
Heb jij verstand van Spotnet?
Hij doet het nietquote:
waar denk jij nou weer aan :squote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche app
EN dan?quote:
Weerloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bescherm Flippiie juist, zo`n weerloos meisje hoort geen obscure fotos naar mij door te sturen via een louche app
Watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weerloos.Al word ik op zeer korte termijn al voor de 7e keer 16, dat maakt mij nog niet weerloos.
Geen Ronaldo helaas tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
Vanavond wel een leuke wedstrijd. Man United - Real
Hoelaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
United laat goeie dingen zien in de voorbereidingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
Oke vooruit, stuur ze maar danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weerloos.Al word ik op zeer korte termijn al voor de 7e keer 16, dat maakt mij nog niet weerloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |