Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wat maakt het allemaal uit als je toch niet dood gaat.
Elke dag iets anders bestellen niet danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon pizza's, frituur, afhalen en bestellen.
Leven
lijkt me wel, elke dag hetzelfde eten is saaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke dag iets anders bestellen niet dan
ik zal maar niet mijn extreme ideeën uitleggen,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.
Dat dit overigens uit mijn mond komt.Stiekem zou ik een bepaalde epidemie of een wereldoorlog niet erg vinden om het aantal inwoners op aarde beetje recht te trekken.
Dat is natuurlijk ook maar weer de vraag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook maar net intelligent en ambitieus genoeg voor zijn.
kan ik normaal ook welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle vrijheid en je kan doen waar je zin in hebt
Jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal maar niet mijn extreme ideeën uitleggen,
Ik zou sowieso te lui zijn en ben ook niet slim genoeg om het medicijn tegen aids te bedenken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar weer de vraag.
heb je geen matties die je kan uitnodigen dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ik normaal ook wel
alleen word ik nu eenzaam
Anders wordt het een kuttopicquote:
geen zin inquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
heb je geen matties die je kan uitnodigen dan?
geen zin in hunquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar als je eenzaam voelt is dat wel een oplossing
jawelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al jaar niet gezien je vrienden?
Hoeft natuurlijk niet per se aids of kanker te zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso te lui zijn en ben ook niet slim genoeg om het medicijn tegen aids te bedenken.
Okie.quote:[..]
Anders wordt het een kuttopic
jammer man, niemand anders om mee om te gaan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
maar al een jaar geen zin in hun
Medicijn tegen verkoudheid is ook voldoendequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet per se aids of kanker te zijn.
Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gaat misschien niet dood maar misschien kun je wel de mensheid helpen ontwikkelen.
Dat dit overigens uit mijn mond komt.Stiekem zou ik een bepaalde epidemie of een wereldoorlog niet erg vinden om het aantal inwoners op aarde beetje recht te trekken.
Elke dag Rijst, kip, pesto. Je nieuwe expertise.quote:
nee in 99% van mensen geen zin meer tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer man, niemand anders om mee om te gaan ?
lijkt me saai om voor mezelf te kokenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Elke dag Rijst, kip, pesto. Je nieuwe expertise.
Dan maar op zoek naar die 1% waar je nog wel zin in hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in 99% van mensen geen zin meer toch
kutautistleef
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan maar op zoek naar die 1% waar je nog wel zin in hebt
Of zijn wij dat op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |